| Donderdag 16 februari: Vandaag weer op controle geweest...of eigenlijk was het geen controle...ik heb zelf gebeld voor weer een afspraak, waarom? De pijnklachten zijn toch weer terug. We hebben tijdens het consult besloten om dat toch tot verwijdering van het bandje over te gaan, dan maar de knoop doorhakken zo gaat het echt niet langer... Moet naar de opname voor een intake en dan is het afwachten geblazen ik kom op de wachtlijst. Het is alleen maar hopen dat hij me niet al te lang laat wachten nu ik elke dag de hele dag door pijn heb. Groetjes Elisa |