| Zondag 14 maart: OK minder fijne periode gehad LETTERLIJK en FIGUURLIJK... Pil een maand doorgslikt dus qua hormoontjes heftige menstruatie gehad en ik heb vreselijk lopen vreten SCHANDALIG gewoon... En daar dacht ik dus wel flink van aan te komen maar dat viel dus mee...ik ben blij maar ook wel een beetje bang dat als ik dit weer een keer krijg dat ik nog verder ga...laten we hopen dat dit niet gebeurt..... Ik ging op de weegschaal en dacht bij mezelf HUH???? 114,7 kg? Dat is maar 1 onsje??? hmmmm waar is het gebleven dan allemaal??? Nou ja de knop moet weer om dat slappe gedoe moet maar eens over wezen...het mocht deze week nog en nu moet het over zijn.... We gaan er weer voor.... Groetjes Elisa |