| Vrijdag 13 februari: Vandaag gewogen...ik moet je zeggen ik word er een beetje moe van van dat wegen... Ik heb een weegschaal moeten kopen omdat mijn oude stuk was en ik mezelf eigenlijk nooit woog...Maar ja nu wil je toch wel weten hoe of wat... Ik had besloten om elke vrijdag te wegen...maar ik heb nu zoiets om de andere week vind ik ook prima...ik zie wel... HOE DAN OOK!!!!!!!!!!!! Vandaag was het dan zover...mijn weegschaal gaf aan: 115,3KG dit wil dus zeggen dat ik 10 kilo en 5 ons ben afgevallen!!!!!!!!! YES!!!!! Frisse moed en we gaan ertegenaan... Groetjes Elisa |