| Dinsdag 13 januari: Vandaag had ik mijn eerste instructieles om 17:00 uur. Ik ben begonnen op de ligfiets, daarna de lopende band, rustig een stukje lopen met varierende snelheden en helling en heb toen de slider geprobeerd dit ging dus echt NIET wat een apparaat zeg en mijn knie�n deden mij teveel zeer dus ben ik eraf gegaan en heb op de hoge fiets gefietst. Groetjes Elisa |