| Woensdag 9 juni: Rond een uur of 5 gingen we douchen (ik ging met Ruud zijn nicht naar de Kuip) We wilden om 6 uur weggaan... We zouden op Centraal station wat eten de gedachten gingen uit naar een stuk tonijn pizza...die was dus op... Ik ging dus maar naar de Albert Heijn voor een Bacon & Ei Sandwich die gaat over het algemeen (ondanks het feit dat ik met brood nogal eens problemen heb) goed naar binnen...over het algemeen... Ik weet niet wat het is geweest, of het de stress van de avond is, dat ik niet goed heb gekauwd, of dat ik het ff snel snel weg wilde werken (wat over het algemeen ook nog wel gaat...) Maar het ging dus goed mis... We stonden in de extra ingezette Marco Borsato Trein en ik was lekker aan het eten, ergens heb ik nog gedacht Elies, goed kauwen!!! En ja hoor daar bleef een stuk brood hangen (dat op zich is voor mijn iet echt vreemd, dan ga ik ff staan en dan zakt het van lief en lee weer door, maar dat deed het nu dus niet... Toen maakte ik de domste beslissing die ik op dat moment had kunnen maken, ik nam een slokje van mijn milk & fruit...en toen ging het mis. WAT EEN PIJN ik kon niet meer slikken en kon alleen maar boeren, uiteraard kwam mijn melk mee naar boven daar stond ik dan....denken Elies, blijf helder...een beker ik moet een lege beker hebben...ik wenk mijn nicht dat ze dichterbij moet komen en moet luisteren...ik zou heel veel hebben aan een lege beker ofzo...en tegelijk hoopte ik dat zij begreep dat zij dat voor mij moest gaan regelen...dat begreep ze. Tegenover haar stond een meisje een hamburger te eten...mag ik het bakje van jouw hamburger? Ja dat mocht, ik begon steeds harder te zweten voorhoofd zeiknat, wat had ik het benauwd... Ik had inmiddels wel door dat ik het maar beter gewoon eruit kon laten komen want dat was de enige optie...de HEL waarin ik zat heeft bij elkaar voor mijn gevoel wel een kwartier geduurd, ik heb geen idee hoe lang het werkelijk was... Ik hjeb het maar laten gaan ik heb me in een hoekje gedraaid met mijn rug naar iedereen toe ik schaamde me dood...staat er een grietje naast me gaat het niet goed? Nee ik heb een maagband en mijn brood blijft hangen..."zijn daar geen medicijnen voor dan? Nee dat is goed dit is alleen dom van mijzelf... Gelukkig ging het vrij makkelijk maar wat had ik een pijn zeg... SHIT mijn mobiel...ok rustig door je hurken en telefoon pakken...oproep gemist...Ruud...terugbellen...hoi praat ff alleen maar tegen mij...ja dat kan hij dus niet daar issie niet echt sterk in...hij doet wel zijn best...gaat het wijffie? NEE! Het doet zeer ik zweet me te pletter...niet goed gekauwd hey een heel stuk bacon...ook zonde... Ik kan weer ademhalen dat scheelt...het gaat weer een stuk beter...ik zweet ook niet meer zo...WOW de trein stopt houd, je bakje recht Elies... Ik draai me om naar Angela (nicht)...Ik ben er weer...GELUKKIG Zegt ze...Toen we in de rij stonden om naar binnen te gaan heb ik op mijn gemakkie mijn milk & fruit opgedronken wat heerlijk zeg dat dat weer ging... Dit was voor mij de eerste keer dat het zo fout ging...en dat terrijl ik WEET dat brood moeilijk gaat...DOMME DOOS! Toen we eenmaal binnen waren stond me nog een prettige verassing te wachten...we liepen binnen op de klanken van Lo�s Lane. De sfeer was er gelijk... En ALLEJEZUS ZEG....WAT IS HET GROOT IN DIE KUIP!!!!! We gingen een lekker plekje zoeken....liepen naar de linkerzijkant en ik voel ineens een hand op mijn arm... Ik kijk om en zie een blonde dame die me heeeeeeeeeeel vaag ergens een beetje bekend voorkomt...ze zegt: Ben jij Elisa? Ik zeg Ja? Ik ben Cabrini van de maagband mail.... NOU JA WAT GAAF!!!!! Ze wees ons een plekje waar zij en Jos� stonden ze gingen even een hemdje scoren... Okey dacht ik nog die zie ik dus nooit meer terug...ik bleef wel om me heen kijken en ja hoor op een gegeven moment zag ik ze weer... Weer naar ze toe en we hebben een grandioze avond gehad...Helemaal TOP!!! Maar hoe kan het ook anders met Marco Borsato....Dat is altijd top!!! Om 11 uur was het afgelopen en droop de Arena van de Kuip langzaam leeg...om 12 uur zaten we op het metro station Wilhelminaplein...en rond een uur of 1 lagen we in bed... Groetjes Elisa |