| Donderdag 5 januari: Vandaag terug om te kijken of het leeghalen van het bandje heeft gewerkt. Vooralsnog lijkt dat het geval te zijn want de pijnklachten rond de maagsctreek zijn nagenoeg weg... Ik heb er al een tijd geen last meer van en dat is moet ik eerlijk zeggen een hele opluchting. Want omdat ik er nog steeds in geloof, hoop ik dat mijn bandje kan blijven zitten en ik over bijvoorbeeld een jaar weer kan gaan opspuiten... Groetjes Elisa |