| Woensdag 3 december: Je voelt hem natuurlijk wel aankomen ik MOEST nog 1 keer uit eten...na lang wikken en wegen op de menukaart, besloot ik vooraf een lichte groentesoep te nemen met daarbij voor de kids stokbrood met kruidenboter. Ruud nam ook een lekker soepje. Als hoofdgerecht heb ik uiteindelijk besloten om spareribs te bestellen nu ben ik dus eigenlijk normaal geen kluiver maar voor spareribs maak ik graag een uitzondering... Ruud ging voor kipsate maar dan wel een hele lekkere. De kids kregen een Pikachu menu, patat met kroket en appelmoes, mayonaise... Krijg ik me daar toch een bord mensen niet normaal meer GROOT!!! en die spareribs staken daar gewoon nog een stukje over uit en dan twee lagen HEEERLIJK!!! We beginnen allemaal te smullen en te smikkelen dat het een lieve lust was. We waren lekker vroeg gegaag we hadden een tafeltje om 5 uur de kinderen moesten tenslotte de volgende dag weer naar school... Zal ik nou eens een goeie vertellen?? IK KREEG HET NIET OP whaaaaaaaaaaa het was teveel hahahah. Komt die serveerster de borden halen vraagt ze of ik het mee wil nemen. Ik zeg nou...., nou zegt Ruud waarom niet? Ja zegt zij weer dan heb je vanavond nog wat. Okey zeg ik doe maar dan, goed zegt ze pak ik het voor je in. Maar met dat ze Ruud zijn bord pakt houdt ze mijn bord scheef en ja hoor.....daar lagen mijn spareribs....op de grond. Ik kijk haar aan en zeg: Weet je? Laat maar..............hahahahaha. Toetje ook leuk als we eten bij De Magneet in Poortugaal, ga ik negen van de tien keer voor een Dame Blanche...maar...ook die kreeg ik NIET op hihi erg he? Al met al hebben we een hele leuke avond gehad en hebben we HEEEEEERLIJK gegeten en veel gelachen... Groetjes Elisa |