| Woensdag 3 september:
Goedemorgen ik ben HARTSTIKKE zenuwachtig voor mijn afspraak met de chirurg om 11:00 uur. Meer omdat ik niet goed weet wat ik ervan moet verwachten....het blijft enorm spannend allemaal... Gisteren nog ge-emaild met Sandra zij wordt in Belgi� geholpen over 5 weken heeft zij haar bandje al!!! Gaat snel allemaal he? POE HEY!!! Nou het is nu 07:51 uur ik ga daalijk mijn meisje naar school brengen en dan maar koffie drinken ofzo tot het tijd is WHAAAAA... Woensdag 3 september/2: Hallo daar ben ik weer...nou ik ben dus geweest en het wordt waarschijnlijk begin 2004 dat ik geholpen wordt. Dat is dus nog best wel vlot dacht ik zo..... Het komt eigenlijk heel erg goed uit, want ik ben op het moment bezig met een opleiding kraamverzorgster en hoop die in december af te ronden... Dan zou begin 2004 dus perfect zijn!!! Toch? De volgende afspraak staat in ieder geval gepland op 22 september met Ra-Medical en van daaruit zien we wel verder. groetjes Elisa |