| Zaterdag 3 april: Ok daar gaan we weer....ik ben wakker het is zaterdag en ik moet iets doen wat ik gisteren vergeten ben....wat was dat ook alweer??? hmmmmm eerst maar even plassen..... Dat lucht wel op....oh ja...wegen DAT was het... Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in, want de vorige keer kreeg ik toch wel een beetje een klap in mijn gezicht...dik 2 kilo erbij... Nou daar gaan we dan.........................WAT???? JAAAA HET IS ER WEER AF!!!!! Ik sta nu op 114,5 kg dat houdt in dat ik nu in totaal 11,3 kilo afgevallen ben... Okey we zijn er weer de knop is om en we gaan weer lekker..... Groetjes Elisa |