EL SABADELL femení PERD LA FINAL DE LA COPA DE LA REINA, DESPRÉS DE SUPERAR A SEMIFINAS AL ATHLETIC DE BILBAO...

El centre d'esports sabadell femení no va poder revalidar el títol de campió de la copa de la reina, que recordem va guanyar l'any passat per 3 gols a 0 contra l'estudiantes.

El centre d'esports va guanyar a semifinals per 1 gol a 0 al athletic de bilbao gol aconseguit per Yolanda amb una magnítica vaselina batent aíxi a la portera del athletic.El sabadell va fer un pal i avans de marcar el primer gol l'arbitre li va anul.lar un gol per un fora de joc.

A la final les arlekinades que hi ha venien tocades de sabadell, no van poder superar a un llevant molt ven posicionat sobre el camp i mes fresques que les arlekinades.

El llevant es va avançar en el minut 2 de partit, el sabadell va saber reaccionar i va lograr empatar amb un gol de Adriana.

Després de aquí hi ja a la 2a part el sabadell en va tenir un parell de ocasions clares per poder sentenciar, no las va saber aprofitar i es va acabar el partit 1-1, amb la qual cosa es va jugar una prorroga de 15 minuts 2 parts.

A la prórroga el llevant es va a tornar avançar en el marcador i també curiosament en el minut 2.Les arlekinades no van saber reaccionar hi ha sigui per el cansament, i en el minut 5 de la 2a part de la prórroga el athletic en una contra de "3 contra Lucia" van fer el 3 i definitiu gol després de que el sabadell arrés una jugada en atac.

Tot i aixó les arlekinades sempre van donar la cara i no es van meréixer aquet resultat.

ÀNIM NOIES QUE L'ANY QUE BÉ QUANYAREM LA LLIGA!!!

 

 

EL SABADELL GUANYA I EVITA JUGAR UNA ALTRA ELIMINATÒRIA PER NO PERDRE LA CATEGORIA...

El centre d'esports va aconseguir diumenge la permanencia per un any mes a la 2b a càrrec de una penya sport de tafalla que en alguns moments del partit va donar una mica de por sobretot després de haver aconseguit l'empat a 1.

El sabadell però va fer petir als aficionats que es van acostar a la Nova Creu Alta (uns 5.000), com de costum, i no van trencar l'empat fins al minut 88 del partit amb un gran gol de Roberto Camacho (que havia entrat al camp 15 minuts avans).L'afició llavors esclata de alegria en veure entra la pilota a la porteria de la penya sport.Al cap de 2 minuts Jordi Tarrés ve fer el definitiu 3-1 amb un gran xut creuat que el porter rival no va poder atura.

L'afició va estar en tot moment amb l'equipi no es va donar mai per vençuda en creure que el sabadell acabaria guanyant el partit.

Esperem que aixó sigui un bon simptoma...

Hosted by www.Geocities.ws

1