![]() |
|
|
| # 22 |
| Zaterdag 27 September was het dan weer zo ver voor mijn 2de editie van Qlubtempo. Ik had er weer bijhoorlijk zin in want me vorige feestje was alweer bijna een maandje geleden. We kwamen een beetje laat aan door wat probleempjes met de trein maar zo te horen hadden we nog niet veel gemist want de voor mij nog ongebekende Dj Lenny was aan het draaien en die draaide toch een beetje soft. Daarvoor draaide trouwens The Prophet waar ik ook al niet zo'n fan van ben, dus eigenlijk waren we wel op tijd binnen. Na een half uurtje Dj Lenny aangehoren te hebben kwam Sunny D. zijn plaatjes laten horen. En dat klonk meteen heel goed. Het was flink hard en begon meteen in de stemming te komen! Na Sunny D. kwamen de Alpha Twins waar ik veel van verwachte want op de vorige editie van Qlubtempo waren het zeker de helden van mijn avond. En ja hoor, ze lieten weer horen waarom het mijn helden van Qlubtempo 22 waren. Kei en Kei hard draaide ze weer en was intussen al helemaal los gekomen! Na de Alpha Twins kwam tot mijn grote blijdschap Deaz D. in plaats van The Beholder. Deaz D. die ik al gehoord had op Decibel Outdoor was mij toen uitstekend bevallen dus was ik erg blij dat hij kwam draaien. Hij draaide echt een super setje met veel verassende maar toch super platen! Toen al kon mijn avond eigenlijk niet meer stuk maar alsof t allemaal niet genoeg was kwam Daniellie Mondello en zijn lieftallige vriendin Viviana, Qlubtempo 23 afsluiten. Daniellie Mondello die begon draaide echt een meester set.. lekker hard en een vette platen keus! Het laatste kwartiertje van Qlubtempo mocht Viviana haar draai kunsten laten zien. Eerlijk gezegd had ik op dat moment meer oog op dat lieve mooie lichaam van haar dan dat ik naar haar set aan t luisteren was en heb dan ook even met haar gepraat en zelf haar hand gekust... O wat was ik blij... Dit allemaal bracht Qlubtempo 23 zeker tot 1 van mijn beste feesten ooit. |
![]() |
| Lokatie: verslag Qlubtempo 22 |