|
Naam : nun insijder
|
|
e-mail adres : gedplakkersenlassers
|
|
Datum :
|
|
Commentaar : koor da gullie nog dun hulp nog nodig hed van dammeke, nou dun echte bouwers zijn al klaar wor..klaar veur dun barre tocht deur dun wienkelstraot of waor ut nou wienkelstroat ???????
|
|
|
Naam : Diengenouts
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : 03-02-2002
|
|
Commentaar : Jaaa, iero mee dun die van, van dun waoterleidieng. Ee ik mot zegge da ut nie teguhviel die internet seit. Da waar ijguluk ut eenige da`k te zeggu aar nou houdou
Dun die van, van dun waoterleiding
Alias, Pim Dingenouts
|
|
|
Naam : wezenbijnaklaor
|
|
e-mail adres :
|
|
Datum :
|
|
Commentaar : ach Pearly al komde vrijdagavund we zulle wel zurrege da de nog wa kunt schildere.
|
|
|
Naam : d'n Anonieme
|
|
e-mail adres : www.depolitieisjebestevriend.nl
|
|
Datum : 6-2-2002
|
|
Commentaar : 'k Heb horen zeggen dat de Kakkeduten toch door de Molenstraat, over de Wagenhoek en de Markt gaan rijden op zondag. Hebben de Duimelotjes ook zoveel lef???
|
|
|
Naam : d'n Anonieme
|
|
e-mail adres : rokusisd'nenige'goeie'[email protected]
|
|
Datum :
|
|
Commentaar : Duimelotjes, jullie hebben nummer 18 in de optocht. Niet doorvertellen hoor.
|
|
|
Naam : leeuwinneke
|
|
e-mail adres : da's bekend
|
|
Datum : vandaag
|
|
Commentaar : Nou, ik moet zeggen dat ik het niet verwacht had, maar het lijkt erop dat de wagen toch af komt...
Wie had dat gedacht...
Succes nog voor "de spuiters".
|
|
|
Naam : d'n Extremist
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : 8-2-2002
|
|
Commentaar : Wat zou de organisatie van de Oudenbossche wielerronde schuiven naar de gemeente en politiechef Jobse???? Voor ons een vraag en voor hun een weet!!!
|
|
|
Naam : d'n Maestro
|
|
e-mail adres : www.wirleste.nl
|
|
Datum : 10-2-2002
|
|
Commentaar : Ut kom meej moeite uit mijn mond, maar toch: DUIMELOTJES GEFELICITEERD MEEJ DUN JISTE PLEK!!!
|
|
|
Naam : Pearly
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : 14 february 2002
|
|
Commentaar : En ok nog s 3e in Zeuvebultelaand! Maar ja, life goes on en we zen wir thuis. Mar k'heb er un nuske vor: t zal vollugend jaor ok weer wel gezellig worru!!!
|
|
|
Naam : Pearly
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : 14/2
|
|
Commentaar : Zeuvenbultelaand ole ole, Zeuvebultelaand ole ole. Zeuvebultelaand, Zeuvebultelaand, Zeuvebultelaand ole ole!!!!!!!
Oh... en happy Valentijnsdag!!
|
|
|
Naam : Dun Beer
|
|
e-mail adres : ja
|
|
Datum : 18/2/2002
|
|
Commentaar : Bedankt, Pearly, maar een beetje te laat...Nog gefeliciteerd voor degene die ik nog niet heb gehad !
|
|
|
Naam : Tricky Dicky T.
|
|
e-mail adres :
|
|
Datum :
|
|
Commentaar : Ja beste mede bouwers van ut puitenol. Het bouwseizoen is weer voorbij en wat moeten we toch met al die vrije tijd. Binnenkort weer naar Breda Polleke. Lekker zatjes achter de vrouwtjes dansen.???
|
|
|
Naam : Polleke
|
|
e-mail adres :
|
|
Datum : laat
|
|
Commentaar : Nou Tricky, wanneer gaan we dan?
Ik hoor het wel, lekker zatjes meej meisjes dansen, lekt me wel weer wat
|
|
|
Naam : Pearly
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : 28 februari
|
|
Commentaar : Suus, bedankt voor de fotoos!!! Wat een plaatjes, die mannen van ons..... om in te lijsten!
Heb je je pakje al gekregen?!
|
|
|
Naam : plakkerlassergaozerspuiter
|
|
e-mail adres :
|
|
Datum : 03-03-2002
|
|
Commentaar : Hallo, sonde eej.....da die waoge van jullie veul schaai had opgelope eej....Vollegund jaor beter weer is te hope....we hadde er allemaol last van....wij hebbe nie eens hillemaol op kenne bouwe meej de optochten...tot volgend jaor...
groeten, kanwelbouwe
|
|
|
Naam : Henk v/d Meyden
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum :
|
|
Commentaar : Laatste gerucht: Poepetoow'n zou samen gaan werken met de Kakkeduten; De Kakkeduten leveren een wagen met frame en Poepetoow'n maakt het af. Resultaat: een perfecte combinatie van techniek (Kakkeduten) en afwerking (Poepetoow'n). Zie Telegraaf a.s. zaterd
|
|
|
Naam : Ruud Brouwers
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : 12-03-2002
|
|
Commentaar : Mooi site,
Dat zegt een bouwer van B.C de HEIKANT zelfs (ik dus)
|
|
|
Naam : Tricky Dicky T.
|
|
e-mail adres :
|
|
Datum :
|
|
Commentaar : He Polleke zaterdag naar Breda ga de meej???????/
|
|
|
Naam : Pearly
|
|
e-mail adres : bekend
|
|
Datum : 15 april
|
|
Commentaar : Waddun saaie zooi in ons gastenboek!! Vergeten jullie nie om wat in te tiepen als je op dit gastenboek zit?
|
|
|
Naam : Polleke
|
|
e-mail adres : Wok bekend
|
|
Datum : vandaag
|
|
Commentaar : Ik kijk niet zo vaak maar d'r word inderdaad weinig gereageerd Pearly,tis wa he, ons Lion en Sapke tussen de Afrikaantjes, maar ikke ga over 7 weekskes naar Thailand dus ik kom ook weer eens ergens. Voor de rest van de bezoekers schrijf eens wat!
|
|
|
Naam : Jo'ke
|
|
e-mail adres :
|
|
Datum : vandaag
|
|
Commentaar : Ik moet jullie helaas mededelen dat jullie momenteel de enige bouwclub met bouwruimte in het Puitenol zijn. Ons nishuttencomplexje is helaas ter zielen. Het duurt nog wel +/- 2,5 jaar voor alle staalpinnenkes uit de grond zijn. En ca. 25 jaar voordat op d
|
|
|
Naam : Jo'ke (2)
|
|
e-mail adres :
|
|
Datum : vandaag, iets later
|
|
Commentaar : Ik wilde zeggen: het duurt +/- 25 jaar voordat op deze plaatst weer iets kan groeien.
|
|
|
Naam : KoBuS
|
|
e-mail adres :
|
|
Datum :
|
|
Commentaar : Da kan ok nie aanders meej diejen zuurgraad daar in de bojem. (Aldipis)
|
|
|
Naam : Pearly
|
|
e-mail adres : hierzo
|
|
Datum : 24 april
|
|
Commentaar : Heeft Luijben nog een feestje gegeven om het te vieren?? Ennuh, niet opgeven he... op zoek naar nieuwe grond!! (Danny's tuin?!)
|
|
|
Naam : Tricky Dicky T.
|
|
e-mail adres : ali-g in the house.usa
|
|
Datum :
|
|
Commentaar : Vergeet niet dat ik daar de afgelopen jaren heel wat compost in de grond heb zitten schijten. Dus er groeit binnenkort echt wel wat.Tot 4 mei we hebben een kroegentocht op program staan, Beertje. Nemen we je ouwe ook mee. Kan t'ie echt leren bierdrinken.
|
|
|
Naam : Norrus
|
|
e-mail adres :
|
|
Datum : 10-5-2002
|
|
Commentaar : Het doet me pijn om te zien dat dit gastenboek niet echt leeft, maar ja je kunt niet overal goed in zijn. ow ja Edon en Cynthia van harte gefeliciteerd met jullie bruiloft !!!!! tot morgen bij t volleybalbal
|
|
|
Naam : Tricky Dicky T.
|
|
e-mail adres :
|
|
Datum :
|
|
Commentaar : Ik had al zoveel bier op vroeg in de avond, dat ik de kiendjes van edon en cynthia al dubbel begon te zien...ennu Polleke nog gedroomd over het meisje met twee ruggen???
Watdun kontje heee!!!
|
|
|
Naam : Polleke
|
|
e-mail adres :
|
|
Datum :
|
|
Commentaar : Pearly, nog 3 dagen en dan hoor de gij d'r ok bij, De Club van 30-ers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Naam : Tricky Dicky T
|
|
e-mail adres : www.bitterballuh.nl
|
|
Datum :
|
|
Commentaar : lang zal t'ie leven, lang zal t'ie leven, lang zal t'ie leven, lang zal t'ie leven, in de gloria, in de gloria, in de gloria. En dit alles namens Dicksku. Tot de zaterdag. Edduh wel bitterballuh eeeeh ??????????????
|
|
|
Naam : Tricky Dicky T.
|
|
e-mail adres :
|
|
Datum :
|
|
Commentaar : Mok trouwens banden bestelluh voor dieju ouwe van je, Polleku. Ennu ik vind dat er weinig nieuws uit Ingland komt. Mok zeker binnenkort zelf weer eens een beetje stenis kommu schoppen...
|
|
|
Naam : polleke
|
|
e-mail adres :
|
|
Datum :
|
|
Commentaar : Inderdeed weinig herrie uit Inglend, mar da kom prebaly omda ze in Tanzania ofzoiets zitte. En naaie goeft ginne bandjes te bestelle, hebt um zelf al geritseld
Tot morrege
|
|
|
Naam : D'n lange toon
|
|
e-mail adres :
|
|
Datum : 19-7-02
|
|
Commentaar : edde genog jupkes in uis polleke, of denkt de dage d'r wir ovoer oudt. ad da so is motte musschien vor de Bobbende duimelotjes mar us een taxi regele zoda ze nie aan de fris goan..... tot vanoavond
|
|
|
Naam : Pearly
|
|
e-mail adres : bekend
|
|
Datum : 29 juli 2002
|
|
Commentaar : T'is nie meer stil aan dun overkaant... we're back!!! Tanzania was geweldig, Kilimanjaro hoog (maar we hebben het gehaald) en de beestjes waren mooi. Tot over een week in Nederland!!
|
|
|
Naam : Tricky Dicky T.
|
|
e-mail adres :
|
|
Datum :
|
|
Commentaar : Da kom mooi uit. Kunde gelijk helpen spitten in die tuin van mij. En tuurlijk belgische bierjes drinken!!!
|
|
|
Naam : somers
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : vandaag
|
|
Commentaar : Waar hale jullie dat schuim vanaf waar jullie mee bouwen???
see it all: www.ngw.myweb.nl
|
|
|
Naam : lange toon
|
|
e-mail adres :
|
|
Datum :
|
|
Commentaar : Wij maken dat zelf. We kappen eerst 50 ltr. shampoo van de jora in de puiten fontein. Vervolgens laten we het hard worden en snijden er dan zelf repen van.
|
|
|