|
Naam : Pearly
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Commentaar : effe kijken of ie het doet...
|
|
|
Naam : Lange toon
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Commentaar : Petje af Pearly. Ziet er jil netjjes uit.
Anton
|
|
|
Naam : Magrit van Dinter
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Commentaar : Perla, ik heb geen commentaar, alleen maar complimenten. Voor de hele bouwclub: veul succes en eel veul plezier met ut bouwe !
|
|
|
Naam : POLLEKE
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Commentaar : Hoi Pearly, Ik had hem al eerder gezien voor je je gazetje stuurde, arstikke mooi, maar 11-01 mot da gin 12-01 zijn (puitekolder) voor de rest vind ik onze site jil schoon
|
|
|
Naam : dun Ouwehoer
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Commentaar : Pearly,
ik ben trots op je! Je hebt het toch maar voor elkaar gekregen om een hele mooie website in elkaar te zetten. Het enige kleine commentaartje is dat sommige foto's erg flets overkomen (dit was in de eerste versie van de website niet). Voor het ove
|
|
|
Naam : mary
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Commentaar : Ziet er prachtig uit duimelotjes!!!
Erg professioneel voor een amateur Perla!!!
|
|
|
Naam : Gaby
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Commentaar : wauw Perla, mooi gedaan, i'm impressed! Ik wist wel dat het daar in Oudenbosch altijd gezellig is, maar nu ik deze site zie, zou ik bijna lid worden van de Duimelotjes.. heel veel groetjes aan Rian en Peter, van de tafeltennisclub..
groet uit Limburg, Ga
|
|
|
Naam : Nicole
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Commentaar : Jeeee, Perla! Je hebt onvermoede talenten! Het ziet er uiterst professioneel uit!!! Nooit geweten dat er zoveel tijd, moeite en organisatie aan zo'n bouwproject zat. De site bevat veel info. Complimenten aan de Duimelotjes!
Groet, Nicole
|
|
|
Naam : nog eens Pearly
|
|
e-mail adres :
|
|
Commentaar : (vervelend, die krappe ruimte om te typen...)
Peter, die 'fletsere' foto's is vanwege minder dpi om het wat sneller te krijgen.
|
|
|
Naam : Pearly
|
|
e-mail adres : bekend
|
|
Commentaar : wie nog eens een weekendje naar Engeland wil, kan ik aanraden rond 5 november te gaan: Bonfire night is fantastisch!
|
|
|
Naam : Dun Beer
|
|
e-mail adres : ja
|
|
Datum : vandaag
|
|
Commentaar : Ja, zo ken-tie wel weer he ! Al die lof voor Pearly terwijl jullie het eigenlijk te danken hebben aan EEN KAKKEDUUT !
|
|
|
Naam : Suus
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : 5-11-01
|
|
Commentaar : Pearly, Super hoor!! Vind hem echt heel mooi geworden. Bedankt! en jij ook Martijn!
|
|
|
Naam : Pearly
|
|
e-mail adres :
|
|
Datum : 6 november
|
|
Commentaar : het is een schatje, maar een beetje liegen kan ie wel: Martijn heeft mij hier en daar op weg geholpen, maar ik overstijg zijn advies!!!
|
|
|
Naam : Dindy
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : 7-11-01
|
|
Commentaar : wauw! Pearly, je bent helemaal geweldig, maar dat wist ik natuurlijk al langer!
|
|
|
Naam : Hans & Anita
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : 09-11-11
|
|
Commentaar : Erg leuke site ziet er mooi uit!
Maar zoals jullie weten wij westerlingen moeten hier toch erg om lachen.
Denk dat het komt omdat wij geen puitenbloed hebben!
Heel veel sterke de komende tijd om weer wat moois te bouwen,(drink niet te veel anders komt
|
|
|
Naam : Dun dissjokkie
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : 15-11-2001
|
|
Commentaar : Zo wor dut Puitenol nog us internasionaol!
Kwies nie da tur nog Duimelotjes waare die zo aandig zen mee nun kompjuter!
Ziet dur mooi uit, net as du woages ieder jaor!
|
|
|
Naam : polleke
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum :
|
|
Commentaar : Sorry Pearly dat ik weer wat ga zeggen maar ik hoop dat je de datum van de puitenkolder niet hebt veranderd want de 11 is wel goed we moeten hem helaas op de vrijdag doen( kantine bezet) groetjes Paulus
|
|
|
Naam : edwin
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : 19112001
|
|
Commentaar : Oh oh oh Sapke,
Hoe moet ik je nu ooit nog serieus nemen???????
Gtroets, Edwin
|
|
|
Naam : Een kakkeduut
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : 20-11-01
|
|
Commentaar : Wat een mooie site. Je ziet wat er gebeurt als een kakkeduut en een duimelotje emigereren. Een mooi resultaat. en anton, wat die afwerking betreft kijk het stukje in de halderbergse bode van vorig jaar nog maar eens na.
|
|
|
Naam : Tricky Dicky T.
|
|
e-mail adres :
|
|
Datum :
|
|
Commentaar : Ahaaaaaaaa....!!!!!!Nu kan ik ook mijn gal gaan spuiten op deze site.Hehehehehe misschien is het wel zo verstandig Perly om er een beveiliging tegen de kakkeduten in te bouwen, want als de V-boys deze pagina weten te vinden dan ohohoho.Verders ziet jullie
|
|
|
Naam : Tricky Dicky T.
|
|
e-mail adres :
|
|
Datum :
|
|
Commentaar : Ja hoor ook hier kan ik dus maar een klein stukje tekst kwijt. Het zou een verbetering zijn, maar niet dus.W'ak wou zeggu: gastuhboek ziet er goed en tot 22 december met de gehele duimelotjes clan.
|
|
|
Naam : d'un ollie
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : 20-11-01
|
|
Commentaar : Duimelotjes,
proficiat mee jullie eerste stapkes op ut internet.
Ziet er allemaol gelikt en gef uit en ut kom nog snel binne ok.
jullie zulle wel veul bezoekers krijge.
|
|
|
Naam : Prins Pries I
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : 21-11-01
|
|
Commentaar : Ik vin da jullie oompeejts er jil gef uitzie. Ik hoop dat dieje oompeejts ok zogezeet up-toe-deet bleft. Dan kan ik regelmatig jullie site bezoeku om du nieuwtjes te lezu. Ik mot toch un bietje bijblijven. De groetu en Houdoeh.
Prins Pries I
|
|
|
Naam : dun george
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : 21-11-01
|
|
Commentaar : leuk om te zien en te lezen, wat een bouw- en vooral feestclub de rest van het jaar uitvoert. De energie die PD BlaoszevandurSokke spendeert aan het blaoze, wordt door jullie dubbel en dwars bij het bouwe verbruikt.
Mooie site, hou um aktuweel, en veul s
|
|
|
Naam : Pierre
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : 21-11-2001
|
|
Commentaar : Perla, dat je talent had wist ik eigenlijk wel, maar zoveel.....
Duimelotjes, heel veel succes in dun optocht van volgend jaar.
En gewwon door blijven gaan want:Nun optogt zonder DUIMPIES is ginnen optogt
|
|
|
Naam : Wouter de Vos
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : 21-11-01
|
|
Commentaar : Leuke site kom zeker nog een keer terug
|
|
|
Naam : El Sjonnie
|
|
e-mail adres :
|
|
Datum : 22-11-2001
|
|
Commentaar : Hier 1 van de V-boys, alleen niet van de Kakkeduten maar van de Frontaoltjes. Ook namens ons: complimenten voor de site!
|
|
|
Naam : KoBuS
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : tjajajajajajajajaja..............
|
|
Commentaar : 'kweet eigeluk nie oeda dun oompeetstsstjjstj eruit ziet want ik kom alleenig maor op gastuhboekuh !! Dusz.................
|
|
|
Naam : d'n Anonieme
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : 24-11-2001
|
|
Commentaar : Oh wat ziet jullie homepage er schattig uit. Ik krijg spontaan zin om zwanger te geraken. Oh jee mallerd, dat kan niet, jij bent toch een jongetje...
|
|
|
Naam : GJ Koops (kindercop)
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : pfffff.... teveel moeite
|
|
Commentaar : Ja, as d'n pliesie mok wel ff kijke of dat pluis is hier, maor aon diene jille site van jullie is ginne ruk aon. Gemieste kaans jonges.
|
|
|
Naam : Baggio
|
|
e-mail adres : [email protected]
|
|
Datum : 31-11-2001
|
|
Commentaar : ja, hier dan weer een V-boy..inderdaad hij ziet er gelikt uit Perla..gefeliciteerd ermee. Hopelijk wordt het net zo'n gezellige site als die van ons.enne wanneer kunnen we het kakkedutenweekend bij jullie vieren???? ben ik al aan mun maximaal aantal teken
|
|
|
Naam : Rabobart
|
|
e-mail adres : bartfj75@hotmailcom
|
|
Datum : 31-11-2001
|
|
Commentaar : ja dus....ben het meej dicksku eens , moet toch eens wat op gevonden worden dat we onze onzin niet telkens over meerdere stukjes moeten verdelen.stik onhandig..nou tot de 22e december lekker 3 weken plakken en verven !!!!! wij zijn al bijna klaar !!!!
|
|
|
Naam : lucky lips
|
|
e-mail adres : www.gezicht.nl
|
|
Datum : 3-2-2003
|
|
Commentaar : Mooj sitetje hemme jullie ok dur van gemakt. Kwau da wij ok zon sitetje aare meej ons toneel klupke mar da ebbe wij nog nie.com. ik vin da jullie al wel aarig op dun goeie weg zitte mar ja da mot ok wel meej zulke grote wageskens.com. oja mun tekst is al
|
|
|
Naam : V2
|
|
e-mail adres : www.'tkanmeniksbommen.nl
|
|
Datum : 25-11-2001
|
|
Commentaar : Tja, wat zal ik zeggen... 'k Wacht af tot de Noordelijke Alliantie binnenvalt...
|
|
|
Naam : Bin Pleite
|
|
e-mail adres : grot 24
|
|
Datum : 26-11-2002
|
|
Commentaar : een paar dagen actief geweest en nu al op z'n reet....mijn zien ze hier nie mir terug.....wat een saai gastuhboek.....oja wie kan er helpen met het plakken een nieuw onderkomen
|
|
|