back home
ontluikende warffummer lente :)
afgelopen zaterdag was het erg koud, er lag zelfs redelijk ijs op de sloten, maar de lente had besloten toch sterker te zijn. Tijd om met een paar dikke truien, hond en fototoestel naar het bos te gaan!
mooi licht
voorjaars-groen lijkt soms t� groen
rommelbosje
de zon op de bomen was erg mooi
er komen al weer duidelijk knoppen aan de bomen, die zullen t koud hebben gehad dit weekend! (en ik kan niet scherp stellen)
wijkje en ik
en voor het eerst dit jaar de schapen weer buiten gezien
Hosted by www.Geocities.ws

1