*Synge* Jeg vil drekka til jeg m spy, drekker helt til mrragry!
*Synge* Hvilken dag er d i dag?
*Synge* Drekka l og gjrra bll!
*Synge* Hva er best blandt folk flest? *En skikklig Drekkafest*
*Synge* Vi skal bli drita fulle d skal vi!
*Synge* Full rulle, d er drekka dag i drekka dag i dag drekka dag i dag!
*Synge* Noen liker Kaffe noen liker Te!
*Synge* l l l M jeg ha, l l l gjr meg gla', l l l er d beste jeg kan f!
*Synge* Har du en l s sleng'en hit, og ikkeno alkofri shit!
*Synge* Synes du at rlp er kult og vrra edrud d 'kke srlig bra... aldri blir dll... Til vrt eget drekkaland...  den som er best er den som drekker mest... Alltid vrra full du plmes ut nr promilen nr null... Er'u hypp p og gjrra bll! Kom bli med til vrt eget drekkaland du veit hva som skjer vi drekker hele dagen lang.
*Synge* Sitter ned p puben  har'e jvla bra... har ftt i meg 4 halvlitere... Hold kjeft og drekk elle se og kom deg vekk jeg har en l jeg m drekka og en dame jeg sku' sjekka... s se og kom deg vekk elle hold kjeft og drekk.
*Synge* Hei Skl!
*Synge* Gjrra bll aldri dll... Drekk som et svin da blir formen fin... Drekka l gjrra bll aldri dll.
*Synge* Kom hjem fra skolen kl var vel 3... 24 pills d er bare og drekka mer... Fyller opp en posa med l til og med i grfta gr'e ann og laga fest... mter jeg no damer s har jeg kanskje sjangs.
*Synge* Jeg slte ut 3 l og knuste 5 glass jeg pissa p veggen og ikke i dass... Men da kom d en diger mann han var ganske sinna han og sa at detta g'kke ann... Nei d va'kke mye jeg ku' gjrra fr jeg blei plma ut p snra nei han vakta han var dll jeg ville jo bare drekka l.
*Synge* 20 spenn for halvlliter'n 5 spenn for shoten, jeg har over hundre spenn og brennevin i kroppen, jeg ska bruke alt jeg har og drekka meg s drita... blir jeg blakk s kjper jeg en p krita.
*Synge* Jeg mtte deg p en korkonsert i Oslo by, du s p meg jeg s p deg og du s p meg p ny.. du kom bort og sa hei oxo smilte du meg jeg har sett p deg ganske lenge og n har jeg tatt mot til meg.. Du strk fingrene gjennom hret mitt og visket mt til meg jeg du er vakreste som finnes og jeg tror jeg elsker, bli med meg s skal jeg bli din... Hadde hu' bare vrt fin.
*Synge* Nr du har vrt p fylla og drekki hele da'n da har'u ikke lst p melk eplejuice og tran nei skaff en flaske brennevin og sett'n inntil munn.
*Synge* Jeg vkna p Maxbo kl 3 langt bortp Fagerstrand et sted da slo d meg plutselig med et smell I kveld er'e drekkakveld!
*Synge* Vi skal ut og drekka l, kanskje finna p no bll denna kvelden bli'kke dll... Vi skal ut p by'n i kveld vi skal finne p no' sprell kom bli med da vel? jeg er en drekkamerat drekker til jeg ligger der flat jeg er en drekkamerat.
*Synge* Drekka helt til mrragry da jekker jeg en ny!
*Synge* Til jeg blir drita full.
*Synge* N drekker vi mer..
tekst Jeg er en ekte Drekkamerat!
*Synge* Hei  h her er vi igjen 4 drita fulle menn, promilen er hy & iq'n er lav s ikke still for store krav... Jiihaaa n er d fest jeg gjr d jeg kan aller best jeg drekker til jeg ligger flat for jeg er en ekte DREKKAMERAT!, kom igjen og ikke vr dll hyl nedp noen flere l hr alle sammen roper  ler hla i taket DREKKA MER! JIIIIIHAAA n er d fest jeg gjr d jeg kan aller best jeg drekker til jeg ligger flat for jeg er ekte DREKKAMERAT! Hper formen deres er fin d er i hvertfall formen min alle sammen syng med meg: DREKKA PULE SPY & SLSS! JIIIIHA n er d fest jeg gjr d jeg kan aller best, jeg DREKKER til jeg ligger flat for jeg er en ekte DREKKAMERAT!
Tekst Hvilken dag er d i dag:
Hvilken dag er d i dag?
D er DREKKADAG !
Og hva skal vi ha i dag?
VI SKAL HA DREKKALAG !
Drekka l og gjra bll en drekkamerat er aldri dll, ja i kveld skal vi finna p no. sprell... For idag..idag..idag er d drekkadag, og vi skal bli drita fulle d skal bli full rulle d er drekkadag i dag.

Hva er best blant folk flest?
EN SKIKKELIG DREKKAFEST !
Og hvem er d der som er aller best?
DEN SOM DREKKER MEST !
S bli med oss ikveld... Vi skal finna p no. sprell
Drekka masse l og gjra bll

For idag..idag..idag er d drekkadag, og vi skal bli drita fulle... D skal bli full rulle... d er drekkadag idag.

Tekst DREKKA MER

uka har gtt og d er fredagskveld, vi skal ut p by'n og finna p no. sprell. D er en ting vi trenger for at kvelden skal bli topp og den tingen finner p Lrenskog brusshop

Vi kjper noen l og s kjper vi noen fler kassa toppes, penga loppes men hva gjr vel d... vi har pils p pils p pils p pils s langt som yet ser
nei vi ska'kke drekka vi skal DREKKA mer !!

N har jeg tmt ei kasse og skylt ned med brennevin
n begynner formen endelig  bli fin
men jeg er fortsatt trst
s jeg jekker meg en ny
 faen n tror jeg at jeg m spyyy !

Vi kjper noen l og s kjper vi noen fler kassa toppes, penga loppes men hva gjr vel d... vi har pils p pils p pils p pils s langt som yet ser
nei vi ska'kke drekka vi skal DREKKA mer !!

Tekst en p KRITA
Tjue spenn for halvlitern
femten spenn for shotten
jeg har over 100 spenn og brennevin i kroppen... Jeg skal bruke alt jeg har og drekka meg s drita blir jeg blakk s kjper jeg En p krita !

tte spenn i jakka mi
og tretten spenn i lomma
en femmer fra en kamerat en krone som jeg bomma

Jeg skal bruke alt jeg har og drekka meg s drita, blir jeg blakk s kjper jeg.... En p KRITA !
Tekst UT  DREKKA L
Kom hjem fra skolen klokka var snn 3 mutter'n va'kke hjemme hva gjr jeg n med d? pner kjleskapet hva er d jeg fr se 24 pils, d er bare og drekka mer!

h, h, ut og drekka l....

Fyller opp en psa
og rusler gatelangs
Treffer jeg no'n damer
s har jeg kanskje sjangs
S drekker jeg meg drita
d er d jeg liker best
til og med i grfta gr'e ann og laga fest!

h, h, ut og drekka l...

    