Dan hier leuke en dommem opmerkingen van ons en andere mensen.
Willem J. (met al bijna 10 jaar atletiekervaringen) vraagt op MPM:
Als je de 100 meter moet lopen h�, ga je dan door een bocht?? --> Nee, duh
Paul R. tijdens het bekijken van het weiland van kamperen:
Het gras staat wel erg hoog (discussie etc)... Wij hebben thuis nog wel een handgrasmaaiertje staan, misschien kunnen we die gebruiken voor het gras te maaien (het gras was zo'n  30 cm. lang)
De beruchte Ger R. (ja die van school) zegt tijdens de zomerfeesten tegen iemand die klaagt dat ie morgen weer moet gaan werken:
J� jonge, hadde mer 'n vak moete lere.... (moet hij veel van zeggen)
Aan meer quotes wordt gewerkt
Hosted by www.Geocities.ws

1