Terug naar foto's gemaakt door anderen
Woodstock 69 - Boemendaal
21 juli 2002
Wil het al lukken met de gitaarles van Ivo? Was het buiten toch gezelliger als binnen???... Wij vonden van niet hoor!!
Maar al die familie en bekenden toch idd beter africhten en naar binnen laten komen de volgende keer.
Okay erg ruim was het er niet, maar ach het lukte en dat zelfs zonder gewonden.
Goh Maarten waarom zit jij eigenlijk niet in die film van Scooby Doo??
What's up doc? "Burn baby burn, disco inferno..."
Toch best gezellig en kleurrijk dat woodstock.
� Diana Broeders
Hosted by www.Geocities.ws

1