|
Dit is dus Crips , mijn enige echte partymaatje!!!!
Hoe is het allemaal zo gekomen??? Nadat Crips mijn Tiesto site had gezien, vond hij dat ik ook maar eens wat over hem moest gaan schrijven..... Eigenlijk heeft Crips me ingewijd in het echte nachtleven.Ik ging wel heel veel uit, maar nooit naar grote feesten.Het begon toen ik van hem mee MOEST naar Impulz. Ik was al een tijdje Tiesto fan dus ik vond het een goed idee. Toen ik eenmaal op Impulz stond wist ik dat ik een nieuwe verslaving had opgelopen:Party-en!! En dan niet gewoon party-en, maar de hele nacht door party-en.Sindsdien ga ik (bijna...) nooit meer naar een feest zonder Crips. En het is altijd weer hetzelfde: iedereen die met ons mee is zeurt aan het eind van de avond (eigenlijk natuurlijk al het begin van de ochtend, meestal rond een uur of half 7......)dat ze gaar zijn en naar huis willen. En wie staan er om 8 uur nog te dansen??? Juist ja, Crips en ik. En daarom moet je nou juist met Crips gaan feesten, want geen feest is gezellig zonder Crips.(en dat is een feit).Nou ja, zonder mij natuurlijk ook niet...... |
|