Home vorige
   Signeersessie VLD
                                                                        23-05-2002 VLD

Het is zaterdag en ik heb met een vriendin (Nancy) afgesproken om ff te gaan winkelen in VLD (Vlaardingen)
Toen we eenmaal waren aangekomen gingen we naar Black Planet om zo'n oorpiercing te laten schieten!
Na het schieten van die piercing liepen we naar de Hema om even wat te eten te halen want we hadden erg veel honger!
Toen we ons eten gehaald hadden liepen we onder een viaduct door en zag ik opeens een groepje meiden staan waar je jongen tussenuit liep.
Maar dat gezicht van doe jongen kwam mij bekend voor........dus ik denken........nog meer denken.......en opeens wist ik het: "Het was Spike uit Di-rect!!!"
Dus ik gillen joh, me vriendin werd gek van me maar goed!
We liepen met ze mee naar de Music Store waar ze een signeersessie hadden!
Ik stond daar in die zaak maar een beetje trillend om me heen te kijken en met de gedachten van: "Dit is een droom"
Toen ging Tim opeens voor me staan en vroeg waarom ik zo trilde.....voordat ik antwoord kon geven zei die: "Zit er wat in die worst?" (die worst had ik gehaald omdat ik honger had) Dus ik lache, maar hij lachte harder (het is dus waar dan Tim hard om ze eigen grappen lacht)
Toen ze de handtekeningen achter de kassa gingen uitdelen kon ik amper op me benen staan van de zenuwen (jah het klinkt idd vaag dat zeg ik zelf ook maar ik kon er niks aan doen) en ik begon opeens te huilen:'(
Nou toen liep Tim naar me toe en ging me troosten en er werdt gelijk een foto gemaakt dat ik met me huilende kop door Tim getroost werd, dus degene die die foto gemaakt heeft: stuur um maar snel naar me op! Whaha
Toen ik niet meer huilde rende ik snel naar de Kruidvat om zo' wegwerp camera te kopen, maar ik was zo dom om er eentje zonder flits te kopen, dus alleen de foto' die buiten gemaakt waren zijn gelukt, en dat zijn er maar heel weinig, maargoed...
Het was een erg gezellige middag en ik heb nog hun handtekeningen op me spijkerjas laten zetten en Tim heeft nog iets op me portomonee geschreven!

Dit was dus mijn eerste ontmoeting met Di-rect en het was echt super!

Kusjes Jennifer

Hosted by www.Geocities.ws

1