home vorige
  Bevrijdingspop
                                                                            05-05-2002 R'dam

Het is zondag, meestal verveel ik me onwijs maar vandaag niet!
Het was de dag dat ik Di-rect eindelijk weer zou horen en zien1
Ik ging vroeg me bed uit omdat ik wel vooraan wilde staan.......
Toen iedereen eindelijk klaar was reden we naar R'dam naar het grote plein, want daar had ik met Samantha afgesproken, en vanaf daar zouden we dan naar de plaats van bestemming lopen!
Toen Samantha er ook was liepen we daar dus heen en zagen we dat het helemaal niet druk was.........we stonden dus lekker vooraan!
We hebben ongeveer 2 uur (in de regen) op Di-rect moeten wachten... maar het was wel de moeite waard, want het was een geweldig optreden!
Ze begonnen met "Just the way I do" om iedereen ff lekker op te warmen, want iedereen had het koud van het heel de tijd maar stil staan in de regen.
Dit is niet zo' lang verslag omdat ik ze niet gesproken heb, dus dit was het dan alweer!
Kijk bij foto's voor de foto's van bevrijdingspop!
Hosted by www.Geocities.ws

1