Open brief aan de Minister President, 8 december 2003

Onderwerp: Naamsmisbruik
Datum: 8 december 2003

Balkenellende,

Gisteravond feliciteerde u het koninklijke ouderpaar namens de nederlandse bevolking, dus ook mede namens mij. Ik kan mij niet herinneren dat ik u toestemming heb gegeven om namens mij te handelen of te spreken. Ik heb niet op u gestemd en zal dat ook nooit doen.

U bent de leider van een regering die niet democratisch tot stand is gekomen. Met name de VDD en D66 is bij de laatste verkiezingen duidelijk gemaakt dat het nederlandse volk ze niet moet. Ondanks dit signaal zitten ze toch in het kabinet, omdat u geen rekening wil houden met de wens van het volk, ten koste van alles uw onchristelijke plannen wilde doorzetten en wist dat dit enkel mogelijk is met die pseudodemocraten.

De plannen van dit kabinet hebben ook duidelijk gemaakt dat u slechts een klein deel van de nederlandse bevolking vertegenwoordigt, de rijken en de machtigen. Het overgrote deel wordt onbarmhartig door u afgeslacht en elk uitzicht op een menswaardig bestaan ontnomen.

Volgens u is er geen geld voor de zwaksten en armsten maar wel voor geldverslinde verspillingen als de Betuwelijn en de riante regelingen voor politici. Ook misbruikt u ons belastinggeld door de Verenigde Staten militair te steunen in de - tegen de wil van de VN - oorlog tegen en bezetting van landen, waarbij grote aantallen onschuldige burgers zijn vermoord en worden geterroriseerd.

U heeft duidelijk gemaakt dat u lak heeft aan het grootste deel van de bevolking en dientengevolge is dat deel dus ook niet gehouden om gehoorzaam te zijn aan deze gewetenloze regering.

Ikzelf behoor bij die talloze slachtoffers van uw asociale beleid. Mij is elke kans op een menswaardig bestaan ontnomen.
Bij deze verbied ik u dan ook om nog langer mede namens mij te spreken.

Met de laagste minachting,

A. D.

Onschuldig Veroordeeld ---> http://www.geocities.com/depress1999/

 

Hosted by www.Geocities.ws

1