| FOTOBOEK DEEL 2 BOUW CVWAGEN 2009 | ||||||||||||||||||||||||||||
| "de stal verder.............." | ||||||||||||||||||||||||||||
| .... met een gereedschapbord, zodat niet verloren raakt |
||||||||||||||||||||||||||||
| ...een verraadhoek met motors, letter van piepschuim en hout en meer! | ||||||||||||||||||||||||||||
| ... een handgemaakte "hand" | ||||||||||||||||||||||||||||
| .... en relaxe chillhoek! | ||||||||||||||||||||||||||||
| .... en Pipo was ook even op bezoek | ||||||||||||||||||||||||||||
| terug naar fotoboek | ||||||||||||||||||||||||||||
| terug naar vorige | ||||||||||||||||||||||||||||
| verder naar volgende | ||||||||||||||||||||||||||||