| hoe aan te melden |
| Hier leggen we uit hoe je je moet aanmelden: karakter naam: voer hier je karakter naam in De planeet: voer hier je planeet in waar op je wilt wonen 3 aanvallen: voer hier je 3 aanvallen in waarmee je start en 1 leeraanval en wat voor een wens je mee wilt beginen 1 item: voer hier 1 item in die je gratis krijgt maar het item moet wel onder de 100,- zijn Team: zet hier in in welk team je wilt zitten, of je maakt een eigen team Dat was het. Veel geluk. Wat is rpg? rpg is een spel op het internet. Dan kun je jou favo karakter zijn van dragonballZ, je speelt met nep geld (zoals met monopoly). je traint in chatboxen en krijgt pl per min(pl=powerlevel) Betekenissen: pl=powerlevel Sparren=met twee mensen vechten zonder iemand te vermoorden of te verslaan. ssj=Supersaiyan. Wens= je mag iets kiezen maar dat ligt eraan wat voor een soort wens je doet. Staart=alleen saiyans hebben een staart daardoor worden ze Oohzara. Oohzara=een gigantische aap, je pl word 20x sterker. Hyperbolic timechamber=een kamer waar je een dag traint maar dan lijkt het een jaar. Maar wij kunnen jou niet een jaar daar laten trainen dus krijg je 5.000 pl per min. Een uur kost 50,- Hoe train je Je traint door middel van een chat box, je logt in met de naam van je karakter bijv. Ssjgoku en dan zet je in de chatbox neer /a transformeerd in ssj en dan komt er te staan: ssjGoku transformeerd in ssj. Met gevechten zet je er neer: schiet een masenko af enz. Je mag alleen de aanvallen gebruiken die je ook hebt, dus geen aanvallen die je niet hebt gebruiken, die tellen dan niet. |