OBSCENITATS I
SENTIT DEL RIDÍCUL
Per Sico
Fons
Fou un 2 d’octubre. Un 2 d’octubre de l’any 2002 fou assassinat, amb premeditació i traïdoria, el sentit del ridícul.
Va ser a la Plaça de Colón de Madrid, i els seus protagonistes Trillo, del Manzano i Aznar hi exhibiren amb insolència el seu infantil sentit de la provocació. Que descanse en pau el seny d’aqueixa terra. L’estultícia i l’histrionisme han encetat el seu eixelebrat regnat.
Tots ho heu vist. Era tan emotiu veure el Trillo amb cara de Cid Campeador, saludant amb posat marcial aquella bandera, aquell petit (bé, no tan petit) tros d'Espanya. I després sentir-lo parlar, amb el genial sentit de l’humor que el caracteritza d’homenatges a la bandera “sin estridencias”. Ai, quin xic més graciós!
I sabeu
per què l'han feta tan grandota? Per a refregar-la pels morros del
PNB. Així, amb tota l’obscenitat del món. I un dia l'agafaran amb helicòpters,
se l'enduran i la deixaran caure damunt del País Basc, i així tot Euskal Herria
desapareixerà del mapa i tornarà a ser un tros d'Espaaaaña!
Aquell serà un gran dia per als Aznar, Trillo, Ansón i companyia.
Així doncs, no ho oblideu i potser un dia ho podreu contar als vostres néts. Fou un 2 d’octubre. És la data d’un epitafi, però encara no sabem de qui.