MERRY CHRISTMAAAGGHSSXX
Per Sico Fons
Enguany, una vegada més, haurem de suportar la tradicional febre d'estupidesa i ximpleria que per aquestes dates sol envair tot Occident. Sé que és difícil, però crec que amb un poc de bona voluntat i un molt de santa paciència, aconseguirem sobreviure a tanta bondat consumista i disneyniana. Així, si em permeteu la gosadia, m'atreviré a fer-vos uns quants consells: Si per una terrible i molt probable casualitat us topeu pel carrer amb una colla de persones totes plenes de felicitat i bons sentiments, canvieu ràpidament de vorera i enganxeu a córrer. L'enorme quantitat d'alcohol que amb tota seguretat hauran ingerit, frustrarà la seua temuda persecució carregada de pau, harmonia i xampany. Si en canvi, teniu la sort de topar-vos amb una espècie de pallassos, vestits amb colors cridaners, empaitant xiquets i xiquetes (solen respondre als peregrins noms de Papa Noël, Santa Klaus o Reis Mags), no ho dubteu ni un segon, agafeu una bona branca -la fusta de faig dóna excel·lents resultats- i li la trenqueu al cap; després de desitjar-li molta prosperitat, és clar. El resultat sol ser formidable; el 99 % dels individus "branquitzats" ha abandonat per a sempre la pederàstia i s'ha dedicat, amb gran fruïció, a tasques tan regeneradores com atonyar tarongers, carregar i descarregar camions o fer rases al marge de les carreteres. No cal dir que per aquests dies, val més parar poc per casa. A les dones, no sé per què, les solen agafar unes incontrolables ganes d'omplir casa d' adornets, ferralla i altres mariconades. I de mirar la televisió per aquests dies, res. Cinc minuts visionant un film de Walt Disney són més que suficients per a enviar-te a l'hospital amb els símptomes típics d'una infecció de banalitat i estultícia: diarrees, vòmits, faves per tota la pell, etc. Res més, tampoc vull fer-ho massa llarg, per a mi sempre ha estat un plaer alliçonar el proïsme, gràcies.
Naturalment, el qui açò subscriu, no us desitja un bon Nadal, ni cap felicitat, i menys encara cap prosperitat per a l'any que ve. Això faltava!
PD: He descobert que els CD's amb nadales cremen molt bé en la ximenera. un esperit sensible i delicat.
QUÀDRUPLE A: Lliga Antinadalenca, Antifallera, Antifutbolera i Antiestupidesa de la Valldigna.