Tornar

 

MESQUITES A TARRAGONA?

Abelardo María Arrufat

 

Els darrers mesos, des del punt d'inflexió dels bons resultats del feixista Lepen (en català: Conill) hi ha hagut una forta animadversió pel col.lectiu musulmà, en un país com el nostre on el laïcisme s'havia imposat i ningú es preocupava de les religions, ara torna a haver-hi conflictes. Certament és vergonyós, no us ho negaré. Hi ha qui ens ha desqualificat vergonyosament, entre ells el molt enyorat Peratallada, que va titllar-nos descaradament de feixistes. Per a ell i la restant colla de sectors d'esquerra i socialistes, els dic que nosaltres no som feixistes, només som de dretes, i ens enorgullim, però en cap cas som feixistes. Respectem l'islam i veiem en ell no només una religió, sinó també un estil de vida. Trobem a faltar l'ordre, la disciplina urbana, i també la hospitalitat i la religiositat en un món més materialista. Tothom es mereix el seu espai i els musulmans no són una excepció. A mi ningú m'ha dit mai res per ser de l'OPUS, ni m'han criticat el fet que hagi llegit 10 cops el Camino d'Escrivà de Balaguer. Als sociates ningú els critica que tinguin el Capital i el Manifest Comunista de Karl Marx, i restants estupideses de la mateixa calanya. Per què els musulmans són ara medievals i retrògrades? Hi ha qui diu que discriminen la dona. En primer lloc, l'home i la dona no són iguals, això és evident. En segon lloc, reprobem enèrgicament els maltractaments físics i violacions que es puguin haver fet. No obstant, trobo correcte que la dona no mostri el seu cos descaradament sota el perill de la temptació masculina. Se'ns vol fer creure que ensenyar les intimitats físiques pel carrer, per la platja, per la televisió, per les revistes, i que la nuesa més impúdica és un símbol d'alliberació femení una nova llibertat. Llibertat? Quina llibertat? Això és la cultura occidental, que nasqué a Grècia, s'alimentà a Florència i madurà a la França il.lustrada?
Per tot això i molt més, per aquesta contradicció aberrant entre el que la gent diu i el que la gent pensa, per aquesta desinformació, creiem oportú subvencionar mesquites i centres d'oració per a musulmans, on també els no musulmans puguin tenir accés a informació, llibres, revistes, etc. que puguin apropar-se al coneixement i la cultura àrab, així com compartir moments de reflexió i meditació. La ubicació, l'estructuració i el cost d'aquesta hipotètica mesquita que es construiria en cas de victòria nostra a les eleccions de l'any que ve, s'especificaran en missatges posteriors.

 

Extret de

http://www.elbalco.com/agora/general/msg/1750.htm

Hosted by www.Geocities.ws

1