MESQUITES
A TARRAGONA?
Abelardo
María Arrufat
Els darrers mesos, des del punt d'inflexió dels bons
resultats del feixista Lepen (en català: Conill) hi ha hagut una forta
animadversió pel col.lectiu musulmà, en un país com el nostre on el laïcisme
s'havia imposat i ningú es preocupava de les religions, ara torna a haver-hi
conflictes. Certament és vergonyós, no us ho negaré. Hi ha qui ens ha
desqualificat vergonyosament, entre ells el molt enyorat Peratallada, que va
titllar-nos descaradament de feixistes. Per a ell i la restant colla de sectors
d'esquerra i socialistes, els dic que nosaltres no som feixistes, només som de
dretes, i ens enorgullim, però en cap cas som feixistes. Respectem l'islam i
veiem en ell no només una religió, sinó també un estil de vida. Trobem a faltar
l'ordre, la disciplina urbana, i també la hospitalitat i la religiositat en un
món més materialista. Tothom es mereix el seu espai i els musulmans no són una
excepció. A mi ningú m'ha dit mai res per ser de l'OPUS, ni m'han criticat el
fet que hagi llegit 10 cops el Camino d'Escrivà de Balaguer. Als sociates ningú
els critica que tinguin el Capital i el Manifest Comunista de Karl Marx, i
restants estupideses de la mateixa calanya. Per què els
musulmans són ara medievals i retrògrades? Hi ha qui diu que discriminen la dona. En primer lloc,
l'home i la dona no són iguals, això és evident. En segon lloc, reprobem
enèrgicament els maltractaments físics i violacions que es puguin haver fet. No
obstant, trobo correcte que la dona no mostri el seu cos descaradament sota el
perill de la temptació masculina. Se'ns vol fer creure que ensenyar les
intimitats físiques pel carrer, per la platja, per la televisió, per les
revistes, i que la nuesa més impúdica és un símbol d'alliberació femení una
nova llibertat. Llibertat? Quina llibertat? Això és la cultura occidental, que
nasqué a Grècia, s'alimentà a Florència i madurà a la França il.lustrada?
Per tot això i molt més, per aquesta contradicció aberrant entre el que la gent
diu i el que la gent pensa, per aquesta desinformació, creiem oportú
subvencionar mesquites i centres d'oració per a musulmans, on també els no
musulmans puguin tenir accés a informació, llibres, revistes, etc. que puguin
apropar-se al coneixement i la cultura àrab, així com compartir moments de
reflexió i meditació. La ubicació, l'estructuració i el cost d'aquesta
hipotètica mesquita que es construiria en cas de victòria nostra a les
eleccions de l'any que ve, s'especificaran en missatges posteriors.
Extret de
http://www.elbalco.com/agora/general/msg/1750.htm