הדפסה
חזרה


תושבי דאר אל-חנון רוצים הכרה



כ-200 בני אדם, ערבים ויהודים, קיימו היום עצרת מחאה בדרישה להכיר בכפר הערבי דאר אל-חנון שבוואדי ערה, ותלו באזור הכפר שלטי דרכים המכוונים אליו. הפעילות שקיימו הפעילים נעשתה כחלק מהפעילויות לציון ''יום האדמה'' ה-32 שיחול מחר, ובמחאה על כך שדאר אל-חנון יושב על אדמותיו מאז 1925 אולם עדיין לא זכה להכרה מצד הממשלה. ''מזה שנים טוענים תושבי דאר אל-חנון שכל הנימוקים התכנוניים והסביבתיים נגד הכרה ביישוב באים לכסות על רצונה של הממשלה לפנות תושבים ערבים מוואדי ערה ולהעביר את האדמות לידיים יהודיות'', אמרו בוועד למען דאר אל-חנון.
כתב: איתמר ענברי, צילום: אורי פטרזייל
Hosted by www.Geocities.ws

1