כ-200 בני אדם, ערבים ויהודים, קיימו
היום עצרת מחאה בדרישה להכיר בכפר הערבי דאר אל-חנון שבוואדי ערה, ותלו
באזור הכפר שלטי דרכים המכוונים אליו. הפעילות שקיימו הפעילים נעשתה כחלק
מהפעילויות לציון ''יום האדמה'' ה-32 שיחול מחר, ובמחאה על כך שדאר
אל-חנון יושב על אדמותיו מאז 1925 אולם עדיין לא זכה להכרה מצד הממשלה.
''מזה שנים טוענים תושבי דאר אל-חנון שכל הנימוקים התכנוניים והסביבתיים
נגד הכרה ביישוב באים לכסות על רצונה של הממשלה לפנות תושבים ערבים מוואדי
ערה ולהעביר את האדמות לידיים יהודיות'', אמרו בוועד למען דאר אל-חנון.
כתב: איתמר ענברי, צילום: אורי פטרזייל