Dades de contacte                              Bibliografia

 

 

Algunes vegades, és cert, he participat a recitals de poesia, ja sigui a la Universitat de Girona, al Consell Comarcal de l'Alt Empordà o a les Escolàpies de Figueres, la meva antiga escola. Al claustre de la Universitat de Girona, per exemple, hi he recitat alguna poesia de Jacques Brel, tot i que el meu francès deixa molt que desitjar. Al Consell Comarcal de l'Alt Empordà, va agradar-me poder recitar poesies de Miquel Martí i Pol, sobretot perquè, aquell recital, era organitzat per la Ma. Teresa Genís, l'Helena i la Meritxell Ferrer, la meva germana. A les Escolàpies, la millor escola de Figueres, heus ací que el dijous 22 d'abril de 2004 van demanar-me que presentés l'entrega de premis dels Jocs Florals. Heus ací, doncs, fins on arriba la meva petita debilitat per la poesia.

 

Torna a la pàgina principal

Hosted by www.Geocities.ws

1