Hasret ne zor öykü degil mi? Senin için varoldugunu bildigin, senin için
nefes aldiginin farkida oldugun bir yürekten zorunlu olarak ayri kalmak ne
zor...
Kimi zaman düsünüyorum. Acaba benim sana olan askim sosyopat bir ask mi
diye? Karsidaki insana zarar veren eylemler sosyopat eylemlerdir. Bu bir
ask bile olsa. Sanirim seni ne kadar çok seviyorsam o kadar da çok


kiriyorum seni bu hasret yüzünden. Haksiz oldugum öyle çok sey var ki...
Tepkiselligim, fazla açiksözlülügüm ve baska seyler... Hepsi için özür
dilerim.
Ama seni seviyorum ve sen bunu soyadin kadar iyi biliyorsun. Ve sen de beni
seviyorsun. Bu halimle, öylece, karsi konulmazcasina... Ve senin askin da
sosyopat bir ask. Önüme her defasinda getirip hasreti koyman, yüregimi
özlem yanardagiyla daglaman, ruhuma en kaynar lavlari akitman senin askinin
da sosyopat bir ask oldugunun kaniti. Evet seninki de sosyopat bir ask.
Zaman zaman birbirimizi kiriyoruz ama

HIÇBIR ZAMAN DA KOPMAYACAGIZ BIR

BIRIMIZDEN...
HIÇBIR ZAMAN...
Beni ne kadar çok seviyorsan o kadar çok iskence ediyorsun bana ve ben bu
iskenceyi bile seviyorum. Sana ait olan herseyi sevdigim gibi. Sana yakin
olan herseyi...
Dügüne gelemeyebilirim herseyim. Evet üzülerek söylüyorum ki
seni düsünmek istiyorum. Seninle olmayi
senden fazla istiyorum ben bunu biliyorsun. Aylardir dilimde hasret var
bunu da biliyorsun. Ama imkanlar... Imkansizliklarin içinde bir imkan


yaratmak öyle zor ki... Dügüne gelemeyecegim için bana darilma. Ben o
dügünde senin yaninda olacagim metafizik olarak. Gözyüzündeki bir yildiza
bakacagim ve bu bizim yildizimiz deyip gülümseyecegim gecenin karanliginda.
SENI ÖYLE SEVIYORUM KI..... Bunu bilemezsin. Iste bunu bilemezsin. Seni
ne kadar düsündügümü, her animda seninle oldugumu, ve her geçen gün sana da
daha da baglandigimi bilemezsin.
Birgün... Eger birgün bu hasret biterse ben Tanri'ya sükredecegim ve ona
diyecegim ki; "Tanrim! Onunla olmayi bana verdikten sonra onu alma benden.


Sakin alma onu benden. Onsuz yapamam. Yeni bir hasrete dayanamam."
Ve sonra gözlerini öpecegim doyasiya, alnini, burnunu ve dudaklarini.
Bana evreni bagislayan güzel dudaklarini...
Lütfen beni unutma. Yalvaririm unutma beni. Hep animsa, her aninda seninle
olmak istiyorum. Hiç olmazsa bunu bileyim. Her animda zihninin ve kalbinin
en güvenli köselerinde oldugunu bileyim. O güvenli köselerde saklandigimi
ve sinsice kalbine buseler kondurdugumu düsün.
Avuçlarinin içinde hisset beni. Her bir hücrende ben olayim. Çünkü sen,
evet sen benim her yerimde, her animda, herseyimdesin. Kalbim, zihnim,
ruhum, ellerim, gözlerim ve de - öpülesi dedigin  dudaklarimla


seninleyim. Bana ait hersey senin . Bunu sakin o anlayissiz, o
uslanmaz, o isyankar kafandan çikarma.
Kiskançliklarin, çekip gitmelerin, triplerin, bagirmalarin, Azrail'ligin,
birlikte sakinligin, kedi gibi bana yaklasmalarin, uysalligin,
sevgi dolu fisiltilarin, kanatsiz melekligin ve prensesliginle, evet
herseyinle ama herseyinle seni delice sevdigimi, hasretinle yanip
tutustugumu bil.
Öylece, sevgimle hep benim ol.


 

 

 

Hosted by www.Geocities.ws

1