Myntinnkast på offentlige toaletter
Det er ikke så ofte jeg går ut, slik unngår jeg menneskelig kontakt og problemene det medfører, men en gang iblant må også jeg ut og skaffe en del livsnødvendigheter som pornofilmer, snop og oksygen. Det er da det skjer. I og med at jeg ikke er skapt som en kamel må jeg plutselig, midt på kjøpesenteret i sentrum av byen, på do, som flesteparten av verdens befolkning, minus kong Harald såklart. I vill panikk prøver jeg å sirkle inn et toalett på kjøpesenteret, og når jeg endelig finner dodøren kan jeg med paniske øyne lese: ”Vennligst legg på 5 kr, automaten tar kun femkronere”.
Hva vil det si? Samfunnet tar betalt for at du skal kunne utføre den mest naturlige av naturlige menneskehandlinger (som å banke kona, bære kniv og ha oppvaskangst): å gå på do. For hva skjer om du stikker ut på gaten midt i byens sentrum og slår lens mot en lyktestolpe midt på byens torg? Du får en bot på et par tusen kroner for hærverk! Men jeg tror ikke staten vet hva de gjør når de fåkker med Daddelprinsessens vitale organer. Jeg vil samle alle mine slaver. Vi lar oss ikke kue! La oss gå ut og farge byen gul! |