Aquesta vegada no
m´ha estat possible fer fotografies de la cursa, degut a la pluja que ens va
acompanyar i de quina manera.
De totes formes,
si teniu alguna foto de la cursa i la envieu la penjaré en aquesta pàgina. Mòltes
gràcies per haver participat en la cursa amb unes condicions tant adverses.
L´ Imma Aibar ja ha enviat unes
quantes fotos del repartiment de premis i sorteig d´ obsequis d´ establiments col-laboradors, ja que ella va estar tota la cursa
repartint samarretes, gracies Imma.
També ens fa arribar
fotos de la baixada de llits.