Aquesta vegada no m´ha estat possible fer fotografies de la cursa, degut a la pluja que ens va acompanyar i de quina manera.

De totes formes, si teniu alguna foto de la cursa i la envieu la penjaré en aquesta pàgina. Mòltes gràcies per haver participat en la cursa amb unes condicions tant adverses.

 

 

Imma Aibar ja ha enviat unes quantes fotos del repartiment de premis i sorteig d´ obsequis d´ establiments col-laboradors, ja que ella va estar tota la cursa repartint samarretes, gracies Imma.

També ens fa arribar fotos de la baixada de llits.

 

FOTOS CURSA

 

FOTOS BAIXADA DE LLITS

Hosted by www.Geocities.ws

1