Mocht u een kitten willen, gaat dat niet zomaar nu, we hebben het over levende wezens, wij vinden handel heel erg kru!
Een dier is een maatje tot de dood ons scheid, niet een ding die je zomaar in de clico smijt!
Dus deze kittens gaan alleen naar goed personeel toe, iemand die ze lief heeft en goed voor ze zal zorgen, ja voor toch wel heel wat jaren en niet tot aan de dag van morgen.
Wij stellen het op prijs als u wat moeite doet, om ons eerst te bezoeken, dan kijken wij heel goed, of u wel juist voor de dieren bent en de dieren juist voor u...zo bieden wij een ieder een plezierig leven toe.
|