ANASAYFA
...::: BİRBİRİMİZİ ANLAMAK :::...
Birbirimizi anlamak için biraz daha gayret edip su noktalari dikkate almaliyiz!
Iste, insanlarin birbirini yanlis anlamasina neden olan kritik 9 iletisim sorunu:
Unutmayiniz ki,
¤ Sizin düsündügünüz
¤ Sizin söylemek istediginiz
¤ Söylediginizi sandiginiz
¤ Karsinizdakinin duymak istedigi
¤ Onun duydugu
¤ Onun anlamak istedigi
¤ Onun anladigini sandigi
¤ Onun anladigi
...arasinda farklar vardir.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Bir daha baslayabilseydim yasama, ikincisinde daha çok hata yapardim.
Kusursuz olmaya çalismazdim,
Sirt üstü yatardim, neseli olurdum,
Ilkinde olmadigim kadar çok az seyi Ciddiyetle yapardim.
O kadar temiz olmazdim,
Daha çok risk alir, daha çok seyahat eder,
Günesin dogusunu daha fazla seyreder,
Daha çok daga tirmanir, daha çok nehir asardim.
Görmedigim yerlere gider,
Daha çok dondurma, daha az bezelye yerdim.Sorunlarim daha gerçekçi olurdu,
Hayali problemlerim ise daha az.
Hayatin her anini gerçekçi ve üretken yasayan insanlardandim.
Elbette mutlu anlarim oldu ama,
Yeniden baslayabilseydim eger,
Yalniz mutlu anlarimin olmasina çalisirdim.
Farkinda misiniz bilmem; yasam budur zaten:
Anlar, sadece anlar, Sizde ani yasayin,
''Simdi'' yi yakalayin.
Termometresi, bir sise suyu, semsiyesi
Ve parasütümü almadan
Disari çikmayan insanlardandim.
Eger yeniden baslayabilseydim,
Ilkbaharda ayakkabilarimi firlatip atardim.
Ve sonbahar bitene kadar yürürdüm çiplak ayaklarla.
Bilinmeyen yollar kesfeder, günesin tadina varir,
Çocuklarla oynardim
Bir sansim daha olsaydi eger
Jorge Luis Borge Ne dersiniz, olabilir mi bir sansimiz daha? Veya daha beklemeli miyiz?..
Tabiiki hayir.
Su andan itibaren yeni bir hayata baslamanin tam zamani! Daha az üzülmeli, daha çok sevinmeli ve en önemlisi mutluluk yasamimizin ana amaci olmali.
Unutmayin! Hersey ama hersey sizin elinizde. ''Nasil yasamam gerektigini anlamaya basladigimda, nasil ölmekte oldugumu gördüm...'' L.V
Her dogan günesle birlikte yeni bir hayat baslar. Aslinda, her dakika yeni bir hayat baslar.
Hiçbir zaman,hiçbirsey için geç kalmis degilsiniz.
Haydi o zaman yeni baslangiçlara; daha mutlu yasamaya...
Bedenimize, ruhumuza ve çevremize saygili yeni bir hayata merhaba.
Durmayin hemen baslayin!
Sizleri seviyorum , saygilarimla

Close Window
Hosted by www.Geocities.ws

1