...::: İNSAN OLMAK
:::...
İnsan biraz çocuk olmalı,bir balon gördüğünde "istiyorum" diye tutturup ağlayabilmeli.
İnsanın bir annesi olmalı eteğini çekiştireceği.
İnsan yolda yürürken biraz da etrafına bakmalı değişik hayatları görmek için.
İnsan gecenin bir vakti yatağından fırlayıp "SENİ SEVİYORUM" diye bağırmalı.
İnsan sabah uyandığında baş ucunda bir gül ile bir not bulunmalı:Uyandırmaya kıyamadım...
İnsan heyecan duymalı yeni günün getirdiği ışıklar için.
İnsan bazen de sarhoş olmalı,bir türkü tutturup sokaklar arşınlamalı.
İnsan anlamsızca beklemeli telefonun çalmasını,belki arayan O'dur diye.
İnsan efkarlanmalı tabi birazda;belki hiç olmayacak şeylere sırf efkar olsun diye.
İnsan ara ara kocaman olmalı dünyalar kadar;herkesi kucaklamalı.
Bazen herkesten bir parça insan bazen de aptal olmalı inanmak istediği şeylere inanmalı.
İnsan gerçek olmalı rüya görebilmek için.
Ölmeli zamanı geldiğinde,ama geldiğinde
Velhasıl güzelim insan olmak zor zanaat...
| |