![]()
Corrie呀?緊係正啦~
其實我係今年同佢熟絡d,佢俾我既感覺係成日都開開心心咁~
少少野都笑得好勁...有時會突然響課室叫出黎.... (哎呀...呢 d 醜事
就咪鬼提嘛... ^^ )
佢都幾靚女架..讀書又勁!成日掛住整呢個homepage都有時間溫書,認
真好野~不過佢有d怪架喎,佢個書包永遠都係"咩"響前面~可能舒服d掛?!.
..哈哈...我同佢都幾岩key架~大家都係成日唔交功課,又係一樣咁大食,又
係將d時間花晒響個homepage度...佢整左好耐架喇...所以大家多d黎探下
corrie啦~
我覺得 Tannie 好靚女架...又好搞笑喎講野...所以成日都可以帶俾朋友歡
樂...唔止添呀...佢做野都好得惦架...呢...佢做黃社社長咪帶得好好囉...我
自問就真係冇咁本事喇...
佢又好鬼死好人...我個 homepage 之所以搞得成...佢都唔少功勞架...跟住
我屋企又衰衰咁冇 scanner 喎...佢又肯幫我 scan 喎...認真唔話得∼響度講
聲arigatou 啦~
仲有就係佢 sports 又鬼死咁叻∼Eee......真係恨死隔離架 je~
有一樣係我同佢共通架∼(梗係唔係身高樣貌同身材啦∼我就想∼)
就係我地都要一日到黑都''拿''住張 tissue~鬼咩∼鼻敏感呀陰公∼同病
相憐啦唯有~