佢係 ...小鬼~ 哈哈∼我係小鬼

           小鬼點睇 Corrie ...

 

            有一日,阿Corrie姐姐~~網主呀… send左個message俾我 …
          “我而家整緊homepage呀…咁呢…呢一part會介紹我d朋友架…
         
咁我又會寫埋佢對我既睇法呀咁…所以希望你如果有時間就寫
           一段野黎發表下..
^ ^我大約每個fd預一頁啦~~請盡量幫忙…感激呀~

         我睇左之後都有d surprise…因為講真呀…我同佢唔係咁熟架咋。
            我同呀Corrie姐姐係form 2係同一班~~個時坐過前後位…上堂成鬼日
            玩呀~~嘈呀咁…之後都冇   再同班~~又無乜聯絡咁…但係個一年仔
            呢…睇到唔少野~~哈哈所以今次佢留左一版俾我~~我都好開心喎~
           (
你地剩係有得睇…唔恨得咁多~~多謝呀Corrie姐姐…哈哈~~)

 

             Corrie姐姐呢~~係一個cute cute地既女仔~~好靚女架~~你地唔信叫佢俾
           張相你睇
~~哈哈我覺得呢~~佢係個d又開朗之但係又幾情緒化既
            人喎~~佢成日都笑既(都唔知係咪笑裡藏刀~~哈哈~講笑咋~~佢冇咁奸
            狡
佢好純架~~你地唔好蝦佢…)俾人既feeling係佢好樂天囉好似冇
            乜野煩咁
但係有時有野又好似幾騰雞咁~~
(哎呀...俾你發現左添...^^)

            佢係情緒化既~~有證明哈哈 話說呢~~form 2d math好似唔係幾好
             …但係有一次 ..sirmath mc拎滿分既時候佢無啦啦喊喎~~
            幾驚呀
哈哈 (梗係啦...有史以黎第一次咁威咋 ^^)

           Corrie姐姐又勤力喎~~d成績由油麻地攪到好鬼死勁喎~~我就~~
           佢又唔教人喎~~(美貌與智慧並重遲下做題名人贏左拎返十幾萬
           …呵呵)

           重有呀…佢好講得笑架~~之但係認真既時候就可以好認真…功力深厚

           佢又信得過朋友…個時有d野佢都有講過我知~~~不過唔講你知~~
           不過又可能佢又講過俾其他人知喎~~~但係又唔係個個都知~~哈哈~

            睇完呢篇野~~講到佢好似好perfect咁…但係佢都有缺點~~

           不過重有待尋找….

                      

                  未經許可…不得轉載

                                                                                                                                        阿鬼 30/04/00

              Corrie 點睇小鬼 ...

               

           響我識既同學之中...佢都算得係最搞笑最得意又最醒目既一個喇...既然
        佢咁好野~唔叫佢幫我留幾隻字又點得呀...佢講野好好笑架...好過睇''洞
        督笑''呀~(唔識寫..sor~)同佢講野你唔會悶架...分分鍾笑死都未天光...不
        過可惜同佢就真係唔係話好熟...
            
        我 form 2 先識 lee 隻小鬼架咋...不過個時都算幾好傾下...我仲記得個時上
        堂我地掛鬼住傾計...有次仲離譜到俾 miss 鬧...真係...

         哈哈...小鬼send 完篇野俾我之後...仲問我佢係咪好有記性呀咁...呵呵...我
         呀...夠記得洛...我仲記得其他野添呀...我咪仲有記性過佢~ ^^

         我記得個時我同 d friend 轉堂''密針''講秘密既時候佢成日都估到我地講乜
         鬼...又真係中哂咁先抵死...我地都唔係話講得好明o者...咁都俾佢...都話佢
         好醒架啦...

         你咪睇小鬼咁醒咁就以為佢好老積...其實佢都幾細路架有時...即係佢都
         仲幾有童真架...呢∼前排咪 M記換反斗奇兵公仔既...佢真係走去換哂成
          套呀...事後仲好開心咁款添...仲細路過我呀∼yeah∼!

          嘩嘩嘩..唔好咁大頂高帽笠落黎先得架(雖則我咁矮都真係要買番頂)~
          哈哈..我以後仲駛俾相人睇既~?不過...都好多謝你埋沒良心俾面作下大
          呀~~不過講開又講啦...你又真係好惦喎..我周不時都識d friend 讚你既~
          (唔止話你靚仔架..仲話你什麼好有才華什麼的)^^    

    哎呀呀...話我情緒化∼?雖則都真係有些少咁大把...但係佢都唔係唔'化'
          架播∼佢 d friend  都話佢有 d  情緒化架...唔信你問下阿邊個邊個啦...

          不過我就最欣賞佢講野..把口好惦架..你睇上面佢將冇樣叻既我都數到
          咁多咁好既野出黎就知啦~所以我話呢~功力深厚果個實情係佢就真啦~
          佩服佩服~

                P.S.送番首膽''小鬼"過你啦~                                                                                                            

                                                                                                       BeeBee

                          

       Background Music : 膽小鬼                                                 番去友共情

Hosted by www.Geocities.ws

1