![]()
小鬼點睇 Corrie ...
有一日,阿Corrie姐姐~~網主呀… send左個message俾我 …
“我而家整緊homepage呀…咁呢…呢一part會介紹我d朋友架…
咁我又會寫埋佢對我既睇法呀咁…所以希望你如果有時間就寫
一段野黎發表下..^ ^我大約每個fd預一頁啦~~請盡量幫忙…感激呀~”
我睇左之後都有d surprise…因為講真呀…我同佢唔係咁熟架咋。
我同呀Corrie姐姐係form 2係同一班~~個時坐過前後位…上堂成鬼日
玩呀~~嘈呀咁…之後都冇 再同班~~又無乜聯絡咁…但係個一年仔
呢…睇到唔少野~~哈哈所以今次佢留左一版俾我~~我都好開心喎~
(你地剩係有得睇…唔恨得咁多~~多謝呀Corrie姐姐…哈哈~~)
Corrie姐姐呢~~係一個cute
cute地既女仔~~好靚女架~~你地唔信叫佢俾
張相你睇~~哈哈… 我覺得呢~~佢係個d又開朗之但係又幾情緒化既
人喎~~佢成日都笑既(都唔知係咪笑裡藏刀~~哈哈~講笑咋~~佢冇咁奸
狡…佢好純架~~你地唔好蝦佢…)俾人既feeling係佢好樂天囉…好似冇
乜野煩咁…但係有時有野又好似幾騰雞咁~~(哎呀...俾你發現左添...^^)
Corrie姐姐又勤力喎~~d成績由油麻地攪到好鬼死勁喎~~我就…唉~~
佢又唔教人喎~~(美貌與智慧並重…遲下做題名人…贏左拎返十幾萬
…呵呵)
重有呀…佢好講得笑架~~之但係認真既時候就可以好認真…功力深厚
佢又信得過朋友…個時有d野佢都有講過我知~~~不過唔講你知~~
不過又可能佢又講過俾其他人知喎~~~但係又唔係個個都知~~哈哈~
睇完呢篇野~~講到佢好似好perfect咁…但係佢都有缺點~~
不過重有待尋找….
未經許可…不得轉載
阿鬼 30/04/00
Corrie 點睇小鬼 ...
響我識既同學之中...佢都算得係最搞笑最得意又最醒目既一個喇...既然
佢咁好野~唔叫佢幫我留幾隻字又點得呀...佢講野好好笑架...好過睇''洞
督笑''呀~(唔識寫..sor~)同佢講野你唔會悶架...分分鍾笑死都未天光...不
過可惜同佢就真係唔係話好熟...
我 form 2 先識 lee 隻小鬼架咋...不過個時都算幾好傾下...我仲記得個時上
堂我地掛鬼住傾計...有次仲離譜到俾
miss 鬧...真係...
哈哈...小鬼send
完篇野俾我之後...仲問我佢係咪好有記性呀咁...呵呵...我
呀...夠記得洛...我仲記得其他野添呀...我咪仲有記性過佢~ ^^
我記得個時我同 d friend 轉堂''密針''講秘密既時候佢成日都估到我地講乜
鬼...又真係中哂咁先抵死...我地都唔係話講得好明o者...咁都俾佢...都話佢
好醒架啦...
你咪睇小鬼咁醒咁就以為佢好老積...其實佢都幾細路架有時...即係佢都
仲幾有童真架...呢∼前排咪 M記換反斗奇兵公仔既...佢真係走去換哂成
套呀...事後仲好開心咁款添...仲細路過我呀∼yeah∼!
嘩嘩嘩..唔好咁大頂高帽笠落黎先得架(雖則我咁矮都真係要買番頂)~
哈哈..我以後仲駛俾相人睇既~?不過...都好多謝你埋沒良心俾面作下大
呀~~不過講開又講啦...你又真係好惦喎..我周不時都識d
friend 讚你既~
(唔止話你靚仔架..仲話你什麼好有才華什麼的)^^
哎呀呀...話我情緒化∼?雖則都真係有些少咁大把...但係佢都唔係唔'化'
架播∼佢 d friend
都話佢有 d 情緒化架...唔信你問下阿邊個邊個啦...
不過我就最欣賞佢講野..把口好惦架..你睇上面佢將冇樣叻既我都數到
咁多咁好既野出黎就知啦~所以我話呢~功力深厚果個實情係佢就真啦~
佩服佩服~
P.S.送番首膽''小鬼"過你啦~
BeeBee