佢係...Jenny
![]()
佢點睇 BeeBee...
我同Corrie只係由F.4時先至開始同班,之前都唔多識;
未識佢o個陣,覺得佢好勤力讀書。但係後來發現都唔多係,
原來佢好鍾意玩。佢o既人呢,比較多野講,同埋好有諗頭。
雖然佢係雙子座,但係我唔覺得佢有雙重性格喎!可以話佢o既性格
係活潑、同埋人緣廣啦!好似都未見過佢靜o既一面。聲音幾甜美,
有時都幾好笑o架!(嘩∼多謝讚賞喎∼)
同普通女仔一樣,佢都好鍾意行街、買衫和唱k。
同你相處o左咁耐,的確可以好開心。不過有時候做事的確要認真點
,唔好成日玩玩o下咁。
最深刻的事除o左係一齊吃喝玩樂和傾心事之外,我仲發覺你是一個
很「眼淺」的人,太過易喊,有時都會幾辛苦o架!
Anywayz,
的確被你啟發左,例如多o左野講啦!多謝!(唔駛客氣啦 )
其實佢都幾識關心人o架,當知道朋友有唔開心和有煩惱o既時候,
佢會顯得好緊張,(顯得咋...??)有時雖然冇辦法實際地幫到手,
(哎呀...即係話我不設實際 jee~~)但佢都會用言語來支持和鼓勵。
(即係話我得把口
jee~?)記得F.6開學時,我曾經好唔開心,佢仲送左張
鼓勵o既咭比我,實在太感動了!有時真心的鼓勵和安慰遠比其他野
重要,而佢就做到喇。
BeeBee 點睇佢...
我 form 4
先識佢∼不過好快就熟絡左∼之後仲做埋死黨添∼
未識佢之前其實唔係好知道有呢個人既∼因為又未同過班∼
我又冇乜聽過佢 d 野∼可能又因為佢份人都幾低調...
佢俾我既感覺好有責任心∼做野都幾''
企理 ''~讀書又叻∼
又勤力∼好斯文∼不過就姿整左 d~ hehee
佢都幾 cool 架...同我真係完全相反...我就成日白白痴痴乜都唔知...
同唔識既人都傾得一大餐...佢就唔會...要同你識先會講多 d 野...
我覺得佢好叻女架...唔單止讀書成績比我好...響分析事件方面都
唔錯架...好似有時我唔知點算咁啦...佢都會教我一 d ''做人既道理'∼
等我唔駛咁''騰雞''...
佢同我一樣架...都咁鍾意聽歌...之前我地仲好''橋''用同一把凱西
間尺...上面都印住 '' can't live without music ''...
其實佢好少表露自己既感情...好多野佢都會擺響心入面...不過我知
佢都係關心我既...因為前排我唔開心既時候佢都有問過我做乜事...
又安慰我咁...雖然只係講左兩句...但係已經好難得架喇...因為佢好
少咁樣安慰人法...果刻真係好感動...
哎呀...有時我都唔想成個喊包咁架...不過 d 眼淚要湧出黎...我都冇
能為力架嘛... 唉...
哈哈...仲有一樣野好服你既...就係你可以將時間安排得好好~ ^^
功課永遠做得切...又可以兼顧好多方面喎...我就...