低Bee班壁報板 
![]()
By : 小傻Bee
做法: |
By : kiki

By : Tai Ma ( This is Pui 係用小畫家畫架~~好靚呢~)

By : 高史頓 (又係用小畫家畫架...鬼死咁勁~~)

By : Francis (好有代表性呀...唔該哂呀~~ ^^ )
![]()
| 叫人update自己 |
| 喂喂, 有d o野.........我好想同你講好耐, 但係又唔知點開口喎! 每次見你online, 我就好想同你講, 但係又冇咁o既勇氣喎! 唉, 你知啦, 呢d o野面對面講, 好尷尬咖嘛! 但係見識你咁耐, 我今次真係忍無可忍喇, 就算係瘀, 我都在所不計! 其實我好想....... 唉, 打到呢度, 唔知點解我又好似唔係太夠疆打落去, 因........因為我真係好驚唔知有乜後果呀, 我驚你會拒絕我呀, 我又驚........! o拿, 不如你應承我你唔會say no 啦! 我今次係真係認真架! 其實我好想你...update我呀~~~ |
By : 我其中一個搞笑既 icq fd~~
有個人...佢有特異功能...隻手可以溶化任何野...但有一次佢
竟然失手...咁究竟係乜野令佢失手呢~~??
(答案容後公佈...敬請留意...)
![]()
呢個壁報板真係乜都有架...係本校長周圍 ''鼠'' 番黎既...但係一個人既
力量係有限既....
希望各位同學有乜笑話呀...靚靚圖畫呀...搞笑野呀...心聲呀咁...
又或者你
icq send file 俾我..等小妹可以post 響度...整靚個
board 佢~~~
唔該哂呀~~ ^^