乾個靚杯先... 低Bee班壁報板 乾個靚杯先...

                                              貞子呀...問你怕未...      By : 小傻Bee

 

 

我手勢唔錯架...芒果西米撈
材料呀...仲唔快d買~~?材料:
芒果兩個,西米六兩,沙糖四兩,凍滾水杯半

做法:
1. 西米洗淨,用清水浸約兩小時,用小篩盛起,瀝乾水分,
再放入滾水中煮至浮起透明狀,撈起沖凍水,瀝乾水候用。
2. 將芒果去皮及去核,取半個芒果肉切片,餘下的芒果肉與
凍滾水及沙糖放攪拌機內攪成芒果汁。
3. 將煮熟的西米與芒果汁及鮮果撈勻,分盛於碗中,芒果片
鋪面,雪凍後即可進食。

                                                                       By : kiki           

 

                        神來之筆...勁呀.!

                       By : Tai Ma  ( This is Pui 係用小畫家畫架~~好靚呢~)

 

      鬼斧神工...惦!!!

      By : 高史頓 (又係用小畫家畫架...鬼死咁勁~~)

靚呀~

By : Francis (好有代表性呀...唔該哂呀~~ ^^ )

     

ICQ 搞笑野~~                                                     
叫人update自己
喂喂, 有d o野.........我好想同你講好耐, 但係又唔知點開口喎! 每次見你online, 我就好想同你講, 但係又冇咁o既勇氣喎! 唉, 你知啦, 呢d o野面對面講, 好尷尬咖嘛! 但係見識你咁耐, 我今次真係忍無可忍喇, 就算係瘀, 我都在所不計! 其實我好想....... 唉, 打到呢度, 唔知點解我又好似唔係太夠疆打落去, 因........因為我真係好驚唔知有乜後果呀, 我驚你會拒絕我呀, 我又驚........! o拿, 不如你應承我你唔會say no 啦! 我今次係真係認真架! 其實我好想你...update我呀~~~

    By : 我其中一個搞笑既 icq fd~~     

     IQ 題 :             

                有個人...佢有特異功能...隻手可以溶化任何野...但有一次佢

                竟然失手...咁究竟係乜野令佢失手呢~~??

                (答案容後公佈...敬請留意...)                                                                  

                呢個壁報板真係乜都有架...係本校長周圍 ''鼠'' 番黎既...但係一個人既

 

               力量係有限既....

                  

              希望各位同學有乜笑話呀...靚靚圖畫呀...搞笑野呀...心聲呀咁...

             都 send俾我啦....依貓俾我...

 

                 又或者你 icq send file 俾我..等小妹可以post 響度...整靚個 board 佢~~~

 

           唔該哂呀~~ ^^

                                                                                                        下一頁喇...   喂喂...好番屋企喇喎你...

Hosted by www.Geocities.ws

1