Jose Vte Prades prometia, aquesta temporada ha guanyat les tres proves on ha participat, primer a La Vilavella, més tard a Borriol i fa res a Vilafranca. Una temporada planificada només per entrar dins l'historial de la Castelló-Penyagolosa, la cursa de les curses, el referent obligat de curses per muntanya al País Valencià.

El corredor castellonenc ens ho confirmava, "des del principi he anat a tope i a soles. Ho tenia tot clar, els temps de pas, el ritme. He eixit una miqueta més ràpid del que volia en principi i he notat l'esforç a Les Useres on he tingut problemes de quàdriceps, aleshores he anat regulant a les pujades". Nosaltres l'hem vist pujant a Xodos i després entrant en meta, "he tingut fins 16' d'advantatge amb Juanma, però després ha arribat a baixar fins a 2' perque des de Xodos he anat regulant una miqueta" fins entrar a les portes del Penyagolosa en 5h45:12. Després de la victòria de hui ja pensa en pròxims objectius, "vull estar amb els millors al Bartolo".
<<< enrrere avant >>>
Hosted by www.Geocities.ws

1