Encara que els hòmens (majors de 45 anys) també han estat a un nivell molt alt. Aquesta vegada Felipe Gigante li ha guanyat la partida a Francisco Bernabeu, tots dos del Vinalopó han entrat 5é i 6é en meta. Huité, i tercer veterà, ha sigut Gabriel Marín, tota una institució a Castelló. El seu palmarès és impressionant, escomençant per dir que té el rècord de la prova amb 5h29:53, ha guanyat des del 98 "fins el 2001 que guanyà Eugeni i jo vaig fer segon", ara vol retirar-se, però "els meus companys no em deixen".

Per nomenar tots els primers no vull oblidar-me de Vicent Balaguer, del CM La Pedrera de Borriol, que ha fet quart, encara que "a Les Useres anava 22é i a Xodos 5é. És que ací la gent corre massa, cal regular millor". La tàctica de Vicent és interessant, "he fet una cursa totalment aeròbica, no he superat mai les 155 polsacions, a sigut la clau. Inclús he caminat en moltes pujades per no passar mai d'aquest límit". El corredor castellonenc ja té 40 anys, però ho té difícil per igualar son pare, actual doble campió d'Espanya de marató en ruta (+60 anys), que l'any passat fou sisé en 10mil i marató als Mundials d'Atletisme de Puerto Rico.
<<< enrrere avant >>>
Hosted by www.Geocities.ws

1