 |
Salvador Calvo
ja va fer l'any passat segon al Penyagolosa, el corredor
lleonés s'ha trobat "al principi bé, perquè anava amb un grupet darrere dels dos primers amb un ritme còmode, fins el qm 25 o així, que els he deixat. Després, a Les Useres m'han agafat dos corredors i m'he trobat amb dificultats, però la cursa és tan llarga que des de Sant Miquel, i sobretot els darrers 10 qms m'he trobat molt bé i he recuperat les posicions. Haguera pogut fer deu qms més
perfectament". Els objectius més immediats de Salvador és també
"el Campionat a Núria. Enguany a Lleó hem organitzat la primera edició de la Copa de CxM i hem convocat una selecció autonòmica per competir al
Bastiments". |
 |
|