La cursa femenina, altra vegada, no ha tingut color. Míriam Talens de l'Acclivis ha tornat a demostrar qui és qui al País Valencià quant a CxM. Ha fet una ascensió demoledora i una baixada "prou bona perquè jo puge millor que baixe. Però he patit molt. No m'he trobat be del tot." Nosaltres l'hem vista al cim i anava al 100%. Molt valenta.


Toñi Moreno, veterana del CE Eldense, ha seguit fins el cim a Míriam però la seua companya més jove, Alicia Hernández, l'ha caçada més tard. Així repetien la classificació de Villena. 

Cristina i Miquel del Taller, amb Míriam

 

 

Tercera sénior ha sigut Inma Revert, del CM Ontinyent. Inma ha passat a Cristina als darrers qms. "M'ha passat al final, en la baixada que jo tenia por de lesionar-me més. Jo només volia terminar ací i classificar-me bé a la Copa". La nostra corredora del Taller ha participat amb una bursitis diagnosticada tras la cursa de Villena. Ha arriscat i li ha eixit be. Enhorabona. 

Quant als més populars, els CxM del Taller Excursionista Xavi i Miquel, han participat donant per acavada la Copa. Hem tingut una participació "en les nostres marques". Potser Xavi amb millor resultat.

Cristina

Inma, Mírima i Alicia

 

 

 

Hosted by www.Geocities.ws

1