| Amb la MxM
de Berga, darrera prova de la Copa d'Espanya, els CxM
de El Taller Excursionista finalitzem la temporada. El balanç
és tremendament positiu. Els objectius per a aquesta segona
temporada eren ampliar el nombre de corredors. S'ha complert, era
fàcil doncs l'any passat només erem dos trairunners Copa CV
i Campionat autonòmic.
Enguany hem sigut
huit en proves oficials, i mitja dotzena més en la resta de
proves "open". No només a la Copa i Campionat
valencians, sinó debutant a les proves de la FEDME, i amb
una corredora fent-ho com a membre de la Selecció Valenciana.
Quant a la Copa
d'Espanya 2004, ací tenim els resultats, on destaca la
participació de Cristina que no només ha fet sisena,
sinó que ha sigut l'única de tots nosaltres en completar les
tres proves, acumulant més de 108 qms i 11.800m de desnivell en
poc més de 16 hores de competició. La de Paiporta deixa
precedent en ser la primera corredora del Taller en lluir la
samarreta de la FEMECV i única representant valenciana de
les comarques centrals. Un
èxit molt difícil de repetir, des d'ara un referent per tots/es
nosaltres i la resta de trailrunners de València i els seus
voltants. Darrere de la seleccionada hem
arribat Vicent Pla, Vicent Climent, Alícia, Jose
Escalante, Xavi i Miquel.
Per al 2005 ens hem
reforçat amb altres corredors que s'han afegit fa res, com Jose,
Manoli, Félix, Mònica i Salva, que
ja va córrer al 2003. I esperem més de corredors com Pere
i marxaires com Rafa, Maite, Ximo... i tants
altres que encara no han canviat les botes per les sabatilles,
encara que estan bojos per fer-ho.
|