Copa d'Espanya 2004

CxM El Taller Excursionista

 
Amb la MxM de Berga, darrera prova de la Copa d'Espanya, els CxM de El Taller Excursionista finalitzem la temporada. El balanç és tremendament positiu. Els objectius per a aquesta segona temporada eren ampliar el nombre de corredors. S'ha complert, era fàcil doncs l'any passat només erem dos trairunners Copa CV i Campionat autonòmic.

Enguany hem sigut huit en proves oficials, i mitja dotzena més en la resta de proves "open". No només a la Copa i Campionat valencians, sinó debutant a les proves de la FEDME, i amb una corredora fent-ho com a membre de la Selecció Valenciana.

Quant a la Copa d'Espanya 2004, ací tenim els resultats, on destaca la participació de Cristina que no només ha fet sisena, sinó que ha sigut l'única de tots nosaltres en completar les tres proves, acumulant més de 108 qms i 11.800m de desnivell en poc més de 16 hores de competició. La de Paiporta deixa precedent en ser la primera corredora del Taller en lluir la samarreta de la FEMECV i única representant valenciana de les comarques centrals. Un èxit molt difícil de repetir, des d'ara un referent per tots/es nosaltres i la resta de trailrunners de València i els seus voltants. Darrere de la seleccionada hem arribat Vicent Pla, Vicent Climent, Alícia, Jose Escalante, Xavi i Miquel.

Per al 2005 ens hem reforçat amb altres corredors que s'han afegit fa res, com Jose, Manoli, Félix, Mònica i Salva, que ja va córrer al 2003. I esperem més de corredors com Pere i marxaires com Rafa, Maite, Ximo... i tants altres que encara no han canviat les botes per les sabatilles, encara que estan bojos per fer-ho.

 

Hosted by www.Geocities.ws

1