Foto's bij Japs thuis
5 juli was er een geweldig examenfeest bij Japs thuis. Hier de aanwezigen die ik noemenswaardig vind.
Da's dus Baris. Tja, weinig over 'm te zeggen. Aardige gozer, lult af en toe een beetje slap. :-D
Jeus, tja, okee..... Tis een beetje een schaapachtige foto he? Krijg je als je gezellig aan de passoa zit en plotseling een camera voor je neus ziet. *oh shit, lachen...*
*flits* -kut-. Zo ging het dus zo'n beetje.
En hier ons Japsie, de pitbull van de avond. Er is ook een foto waarbij hij met een boog van 3 meter staat te zeiken, maar deze is toch ook wel leuk.
Hosted by www.Geocities.ws

1