| Foto's bij Japs thuis |
| 5 juli was er een geweldig examenfeest bij Japs thuis. Hier de aanwezigen die ik noemenswaardig vind. |
![]() |
| Da's dus Baris. Tja, weinig over 'm te zeggen. Aardige gozer, lult af en toe een beetje slap. :-D |
![]() |
| Jeus, tja, okee..... Tis een beetje een schaapachtige foto he? Krijg je als je gezellig aan de passoa zit en plotseling een camera voor je neus ziet. *oh shit, lachen...* *flits* -kut-. Zo ging het dus zo'n beetje. |
![]() |
| En hier ons Japsie, de pitbull van de avond. Er is ook een foto waarbij hij met een boog van 3 meter staat te zeiken, maar deze is toch ook wel leuk. |