Contactgroep NMRA Nederland

 


Zaterdag 13 april 2003 zijn Rick en René naar de modelbouwbeurs in de westfalenhallen in Dortmund geweest. 8 hallen vol met allerlei soorten modelbouw zijn daar vertegenwoordigd. Zeer veel interessante dingen zijn daar te zien zoals hele mooie interieurverlichting voor rijtuigen en alles op het gebied van DCC. Nieuw voor ons was dat Revell de oude Monogramm Hudson en Big Boy in HO schaal opnieuw uitbrengt.
In één hal waren een aantal treinbanen te bewonderen. Hieronder een kleine impressie.



Deze en de volgende 3 foto's zijn van een hele fraaie Finse HO baan.
Een eenvoudige draaischijf en mooie bomen.
De eenvoudige achtergrondbeschildering ia zeer effectief.
     
     
 
Dit is een heel klein O schaal baanje met heel veel detail.
Een ander klein 0 schaal baantje van dezelfde bouwer
     
     
Kleine draaischijf en railbus
 
0 schaal engels station
     
     
0 schaal Shay op een loggong layout
Nog een aantal foto's van dezelfde baan. Kijk en geniet.
 
     
     
   
     
     
     


HOME



 
 

Rick Dresia
René van der Hart

 
 
Hosted by www.Geocities.ws

1