|
|
Zaterdag 13 april 2003
zijn Rick en René naar de modelbouwbeurs in de westfalenhallen in
Dortmund geweest. 8 hallen vol met allerlei soorten modelbouw zijn daar
vertegenwoordigd. Zeer veel interessante dingen zijn daar te zien zoals
hele mooie interieurverlichting voor rijtuigen en alles op het gebied van
DCC. Nieuw voor ons was dat Revell de oude Monogramm Hudson en Big Boy
in HO schaal opnieuw uitbrengt.
In één
hal waren een aantal treinbanen te bewonderen. Hieronder een kleine impressie.
![]() |
![]() |
|
|
|