|
Complotdenkers |
|
Gezien op de feiten, zouden de meeste mensen complotdenkers moeten zijn. Maar dat is niet zo. Waarom niet? De mens bestaat voor 10% uit bewustzijn en voor 90% uit onderbewustzijn. Omdat het onderbewustzijn van de kinderen wordt gevuld met de bodschap: “De overheid is goed en zorgt voor jou” is dat de heilige waarheid gedurende het hele leven. Mogen de machtorganen nog zo doorspekt zijn met mollen van kwaadaardige groepen, die geprogrammeerde mensen grijpen altijd de schijnverklaringen, die de bekwame mollen hen aanreiken voor hun doen en laten. Ze weigeren te zien, wat die groepen werkelijk aan het doen en voorbereiden zijn. Totdat bijv. de harde politiestaat voor de 1001. keer in de geschiedenis een harde realiteit is. Ze overzien de feiten van the 9/11 twin tower crime van de US-overheid en andere grootschalige manipulaties, ze zien de oorlogsspelen van machtgroepen zoals de gemanipuleerde media's ze beschrijven: als gerechtvaardigde operaties. Ze laten zich uitpersen als de citroenen door kwaadaardige multimiljardairs en hun bedrijven, die met hun schijnlegale superwinsten de wereld opkopen, stuk voor stuk. Ze betalen dure prijzen voor slechte techniek, terwijl ze goede techniek zouden kunnen krijgen voor weinig geld. Ze protesteren niet. Ze kijken niet. Ze vorsen niet, wat de echte mogelijkheden zijn, want ze zijn gekneveld door hun onderbewustzijn en de bodschap daarin: “De overheid is goed! Die zorgt voor jou”. Terwijl vandaag het tegenovergestelde het geval is.
Dus: ga eerst je onderbewustzijn bestuderen. En ga dan de feiten bestuderen! Ga uitspraken van insiders binnen de kwaadaardige groep van superrijken bestuderen, die uitgelekt zijn, bijv. via de filmregisseur Aaron Russo (>google bijv. met Aaron Russo en Nick Rockefeller, insider miljardair).
Ga de feiten bestuderen via informaties, die altijd geactualiseerd worden aangereikt door complotdenker-websites zoals www.niburu.nl, www.zapruder.nl, www.geocities.com/hotnews_abcd, www.rense.com en verdere. Lokaliseer de je manipulerende personen (zonder hen te waarschuwen). Maak je een plaatje van de sabotage-groepen van de kwaadaardige groepen, die opereren in je leefomgeving. Het is een grote en slimme organisatie, die al lang bestaat en veel kwaad heeft geproduceerd. Maak je ogen open! Dan zal je deze personen tegenkomen! Geloof niet dat die dreigend en onheilspellend kijken. Ze willen je vertrouwen. Dus gedragen ze zich altijd extra vriendelijk.
Ga de grote protestgroepen bestuderen, die er zijn: tegen het grote bedrog van de bankier groep Federal Reserve Bank, (Multimiljardairs! Alle familie van elkaar! Rockefeller, Rothschild, … ), een bedrog die al sinds 1913 loopt en niet te loochenen valt. Een ongelofelijk bedrog die doorgaat. Ga de disclosure beweging van de heer Steven M. Greer bestuderen. Wat die groep te zeggen heeft. Zij voorbereid dat je veel weerstand van je onderbewustzijn zal tegenkomen. Het duurt een tijdje, om deze weerstand te overwinnen en de feiten te zien. Maak gebruik van je verstand, als je desinformatie van de manipulerende groep tegenkomt. Maar het grootste struikelblok is je onderbewustzijn. Dat moet je geleidelijk opvoeden tot een realistische zicht op de wereld. www.geocities.com/complotdenker |

