İlk Çıkma |
| İLK
ÇIKMA=SIRAT KÖPRÜSÜ Bu ilk çıkma olayı
tamamen bir sırat köprüsü gibidir.Geçerseniz sizi
kimse tutamaz,düşerseniz olayınız biter.O yüzden
çok dikkatli olmanız gerekir.Burada dikkat edilecek
noktalarıda size söylüyorum.Ulan varya ne biliyorsam
hepsini anlatıyorum şerefsizim.Siz bu yazıyı
bitirdikten sonra hala kız tavlayamadıysanız gözüme
gözükmeyin! Neyse ne demiştik?Heh!Bakın bu ilk çıkılan
gün inanılmaz önemlidir.Öncelikle,kıza''hadi yarın
şuraya gidelimmi?'' sorusunu yöneltmeden önce yapmanız
gereken çok önemli bir şey var.Kızla nereye
gideceğinize karar verin!Büyük ihtimalle kızla
gidilecek çok fazla yer bilmiyosunuzdur.Olsun,bilmemek
değil öğrenmemek ayıp.kızla gideceğiniz yere karar
verirken şunlara çok dikkat edin: 2)Kızların
hepsi inanılmaz lüks yerleri severler. Ve hepsinde
yabancılara(özellikle avrupa) hayranlık vardır.O yüzden
ilk buluşmanız için en ideal yer avrupai bir şekilde
dizayn edilmiş bir cafe'dir.Eğer İstanbul ,Ankara yada
izmir'de oturuyorsanız böyle bir cafe bulmak çok
kolaydır.Özellikle İstanbul'da Kadıköy ve İstiklal
caddesinde adım başı böyle yerler vardır.Böyle bir
cafe'de sizi en çok edecek 2 şey vardır. Kızla
buluşacağınız yerle gideceğiniz cafe arasında asla
fazla mesafe olmasın!Yok yere bi de taksi parası
vermeyin. Kıza
sakın" Şu cafe'ye gitcez "demeyin.Önce kıza
''Yarın buluşup gezelim mi?''diye sorun.O da
size''Nereye gitcez?'' sorusunu yönelticektir.Sizde
''Sen bilirsin ya!'' Bana herşey uyar tribine
girin.Kızlar bu tribe karşılık genelde''Sen karar
ver'' der. Ama bazı kızların (nadir de
olsa)"Şuraya gidelim orası çok güzel" dediği
de görülmüştür.Eğer kız "Sen karar
ver"derse sizin zaten hazırda gitmeyi düşündüğünüz
bir cafe var!Ama kız"Şuraya
gidelim!"derse,hemen dediği yere gidin ve bir
önaraştırma yapın.Bunun neden gerektiği ise bir
örnekle açıklayayım!Hadi diyelim ki siz oraya ilk
defa gidiyorsunuz.Garson geldi"Ne alırdınız"
diye sordu.Sizde mesela kahve söylediniz.Kahve geldi ama
fincanın yanında şeker yok.Nabıcaksın
şimdi?Yanında kız var o yüzden garsona"Abi bana
şeker getirirmisin?" de diyemezsin.O acı kahveyi içmek
zorunda kalırsın.Zaten heyecanlısın!Ama bir gün
önceden aynı cafe'ye gitmiş olsaydın bu cafede
şekerin masada bulunduğunu biliyor olcaktın.Yanında
kız olduğu için heyecandan göremedin.Dediğim
gibi,benim sözümü dinle ve kız böyle birşey derse
git cafe'yi bir kontrol et Kızla
buluşacağınız saati çok iyi seçin.Bu kızların
hepsinin akşam ezanı okunurken evde olma mecbureyeti
vardır.O yüzden en geç öğlen1'de buluşun. O gün ne
giyeceğinize çok önceden karar verin.Sonra bi eau
toillete (bak parfüm diyil) alın.Bu size çok lazım
olacak!Ben orjinal bürüt 'ü tavsiye ederim(hayır bay
salak Brut bana reklam için para vermedi.Sadece kızları
çok feci azdırıyo!)Sakın eau toillete'i fazla
sıkmayın,çünkü bunun tek özelliği kokusunun
erkekler tarafından alınamaması.Ve fazla sıkarsanız
kızı rahatsız edersiniz. Son olarak,ilk
buluşmaya giderken sakın yanınızda prezervatif götürmeyin.Nasıl
olsa hiçbirşeym yapamayacaksınız Verdiğiniz paraya
yazık. Şimdi artık kızla çıkmaya hazırsınız |