|
GSM'DEN EMAIL'E GSM'DEN
EMAIL'E:
Telefonunuzun Mesaj yazma bφlόmόne giriyorsunuz. Bu
bolume mesajinizi yazmadan φnce EMA ve ardindan E-mail
adresini bir bosluk birakarak mesajinizi yaziyorsunuz.
EMA yazisinin buyuk harfle olmasi EMAIL de kucuk olmasi
onerilir. Eger telefonunuzda @ (AT) isareti yok ise onun
yerine ! (UNLEM) isaretini kullanabilirsiniz. ORNEK : EMA
[email protected] DENEME1 Mesajinizi yazdiktan sonra
gondereceginiz numaraya da +393388641732 yaziyorsunuz ve
gonderdiginizde mail olarak karsi tarafa ulasiyor.
Karsidaki Mail'i aldiginda en ustte sizin telefon
numaranizi gorecektir.
|