L'estiu comença el 21 de juny, fins al 23 de Setembre. És l'estació més calorosa de tot l'any,amb altes temperatures que poden arribar a un màxim de 40/45ºC a tot l'estat espanyol,sobretot al sud d'Espanya,que és on més pujen.
Però això no sempre ha estat així,a causa dels problemes que han hagut a la capa d'ozó, les temperatures han pujat més que mai en aquests darrers anys, provocant diverses morts, càncers de pells, fortes insolacions entre altres.
A més que a causa d'aquest forat a la capa d'ozó, s'estan desfent els pols.
Encara hi sent perillós per a la nostre salud,per les altes temperatures i els rajos solars en treiem sempre beneficis a la platja, les costes es converteixen en els punts de més concentració de l'Estat, sobre tot per part del turisme alemany.