La primavera


La primavera és la primera estació de l'any. Aquesta és una estació que li agrada majoritariàment a tothom perquè no fa ni fred ni calor. En aquesta època plou molt ,i per tant, no hi ha gaires sequeres i els camps de conreu i les flors es mantenen vius. Els pagesos començen a conrear els seus camps perquè vagin creixent poc a poc i al final de l'estiu tinguin a punt les seves collites per agafar-les. Tots els camps estan plens de flor i és una imatge molt bonica. Les cases estan guarnides de plantes que estan plenes de flor d'uns colors molt vius. La gent es comença a treure l'abric. En aquesta època es menja la maduixa que és una fruita molt exquisita i refrescant que es pot menjar de moltes maneres com per exemple amb nata o amb sucre, etc. Però aquesta estació no és del tot bona perquè és quan les persones agafen les al·lèrgies i sobretot molta grip i encostipats perquè la temperatura no és gaire estable. Hi ha moltes dites que fan referència a la primavera com per exemple la de "en abril aguas mil" o també la de "a la primavera la sang s'altera". La primera dita fa referència al temps i la segona a l'estat de les persones.
1
Hosted by www.Geocities.ws